Nivea Sun Koruma&Nem Nemlendirici Güneş Spreyi SPF 30



Herkese selam =)

Bu yaz ailece kendimizi emanet ettiğimiz bir başka güneş ürünü Nivea Sun Koruma&Nem Nemlendirici Güneş Spreyi SPF 30



200 ml lik mavi sprey formdaki şişesinde satılmakta.Maviyi görüp de denizi anımsamayan yoktur sanırım =)






Gratiste dolaşırken kapağındaki '' Kıyafet Koruması'' ve üzerindeki ''Nem '' yazısını görünce merakıma karşı koyamayıp aldım.

UVA-UVB korumasına sahip, oldukça akışkan yapıda bir sprey.

Nemlendirme seviyesi çok başarılı.

Akışkan yapısına rağmen rahat emilimi  rahat ve gerçekten de kıyafette leke bırakmama özelliğini çok sevdim.
Kokusu da cidden çok güzel =)

Güneşe çıkmadan en az 30 dk önce uygulanması tavsiye edilmekte birçok güneş ürününde olduğu gibi.


Sprey formda olduğu için uygulama yapmak rahat, tamamen emilmesini bekledikten sonra rahatlıkla giyinip çıkabilirsiniz.=)Sudan çıktıktan sonra tekrarlamayı unutmuyoruz =)

Yapısı görselden açıkça anlaşılıyor=)


Memnun kaldığım ve bir sonraki yaza tekrar alabileceğim bir ürün.

Sziin bu sene güneş ürünü tercihiniz hangi marka/markalar oldu.
Benim tercihlerimi okumak için 


 =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ben her yaz sebamed ürünlerini kullanıyorum hiç yanmadım şimdiye kadar

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel yazı olmuş. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Nivea güneş ürünleri vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP