Bitenler Çöpe Gidenler Haziran/Temmuz 2017

Herkese selam=)
Yeni bir bitenler çöpe gidenler yazısı ile birlikteyiz.



 2 aydır biriken ürünler  var  tembellikten yazmamışım:D 
Hemen başlayalım;
1-Bee Beauty Duş Jeli:İlkbahar koleksiyonlarından (8 Mart ) birine ait bir duş jeli ,artık yok ama olsa tekrar alırdım =)
2-Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan;Bioblas şampuanları seviyorum.Ayrıntılı yazısını yazacağım çok detaya girmeyelim o yüzden =)

3-Carrot Care Şampuan ;Yazısı için tıktık

4-LR Aloe Vera Peeling;Yazısını yazmıştım okumak için tıktık
5-Lr Aloe Vera Acil Durum Spreyi:Çok kurtarıcı bir ürün.Onun da detaylı yazını yazdım,yayınlanana kadar merak edin :D
6-Rexona Duş Ferahlığı Roll On:Çok seviyorum ama içeriğinde Alüminyum var :(((

7-Nivea Deodorant:Alüminyumsuz ve çok güzel kesinlikle tavsiye ediyorum herkese .
8-Body Fantasies Vücut Spreyi:Bitti gönlümün efendisi ,ama yedeği var tabiki üzülmedimm=)

9-FA Soft Control Deodorant:Yazın çok fazla deodorant ve roll on bitirdiğimi fark ettim. Onlardan biri de bu aşk :Yazısını okumak için tıktık

10-Bepanthol Cilt Bakım Kremi;Yine çok sevdiğim ve  sürekli yedekli bulunan kremim. Yenisi açıldı bile.
11-Acnecinamide Peeling;Son zamanların favori peelingi diye kayıtlara not düşeyim .
12-Nivea Micellar Temizleme Suyu;Yine sevdiğim bir ürün.Cildimle uyum sağlayan nadir temizleyici ürünlerden biri.
13-Nature And Beauty Tonik; Seri olarak kullandığım ürünlerden biri.Şurada tıktık detaylı yazısını bulabilirsiniz.
14-Konazol Şampuan;Geçtiğimiz dönemde Seboreik Dermatit sorunu yaşadım ve dermatologum bu şampuanı kullanmamı önerdi.Gerçekten sorunumu tedavi etti.(DR tavsiyesi olmadan siz siz olun kullanmayın)
15-Beyond  Multivitamin Maske;Tek kullanımlık efsane bir maske.Uygulama sonrası saatlerce kendime aynada baktığım ve ışılayan cildimi izlediğim doğrudur:D
16-Oriflame Volare Parfüm;Çok seviyorum ben onu =) Bitti ama yeniden alınacak.
17-Avon Be Romantic Parfüm;Tam mevsimin kokusu.Tekrar almam çünkü sırada bekleyen parfümler var=)
18-Avon Scent Essence Parfüm;Tam bir meyve kokusu.Meyve kokusu seviyorsanız çok beğenirsiniz.=)
20-Çeşitli Makyaj Ürünleri;İlk 4 lü bittikleri için,Flormar allık ise taşa dönüştüğü için çöpe gidiyorlar=)
Benim bitenlerim böyleydi.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere =)
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP