Flormar Arty Pop XL Eyeliner Pen

Herkese selam =)
Bugünün blog konuğu Flormarın ilkbahar koleksiyonu olan Arty Pop serisinden Eyeliner Pen 


 Eyeliner Pen keçeli kalın  bir uca sahip, kalın ucuna rağmen net çizgiler çekmek mümkün oluyor. Kalem eyelinerların bu yönlerini çok seviyorum.
Eyeliner çekmekte zorlananlar için bu tarz kalem ürünler oldukça işlevsel oluyor.Keçe uçlu eyelinerlar, eyeliner çekme konusunda el alışkanlığı kazanmayı sağlıyor.



Kalın,tombul keçe ucunu daha rahat görebilirsiniz görsellerde.


Sanki bir tık daha siyah olsaymış dedirtti bana,ben eyelinerda çok siyah,simsiyah görüntüyü çok seviyorum çünkü=)

Uygulama sonrası eyeliner akma ,dökülme bulaşma sorunu yaşatmadı.

Çıkarana kadar yerinde durduğunu söyleyebilirim.


Eğer bu tarz işlevsel bir ürüne ihtiyaç duyuyorsanız Flormar Online'dan ya da Flormar mağazalarından 19.90 TL ye ürünü satın alabilirsiniz.


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. bir de dikkat etmezsen cok kalın oluyor eyeliner :( ama güzel ürün pratik :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP