Bitenler/Çöpe Gidenler Ocak 2017

Herkese selam..

Yeni bir aya ,doğduğum aya ,Şubat'a  merhaba dedik.

Ocak ayı bitenler/ çöpe gidenler yazısı ile ayın ilk yazısını yazmış olayım.

Ocak ayı ürün bitirme konusunda biraz tembel olduğum bir ay oldu,neredeyse ay boyunca hastaydım,zatürrenin eşiğinden döndüm:( sanırım bu en büyük etkendi.

Çok fazla ürün yok, hemen başlayalım  bahsetmeye.
=)


 1-Elidor Kuru Şampuan ;Fazla merak iyi değildir  ve macera aramaya gerek yok sözlerini bana defalarca kez söyleten bir ürün.Kokusunun tuhaflığı,saçta bıraktığı o yapış yapış his :((bir kuru şampuanda olmaması gereken her şey kendisinde mevcut.Hiç beğendim.dolu halde çöpe yolcu ediyorum.

2-Yves Rocher Hindistan Cevizi Duş Jeli:Bayılıyorum :) Hindistan Cevizini çok sevmem bir yana bu duş jelinin nemlendirmesi de muhteşem.Kesinlikle yeniden alacağım.

3-Bioblas Şampuan;Markanın şampuanını senelerdir  dönem dönem kullanırım ve  ne zaman kullansam saçlarımın kesinlikle toparladığını hissediyorum,kokusu da muhteşemdir. =)

4-8x4 Deodorant:Seriden arkadaşlarını şurada yazmıştım eğer okumak isterseniz. =)

5-Ziaja Keçi Sütlü El Kremi:Nemlendirmesi üst seviyede ve gerçekten başarılı bir el kremi.Kokusu süper <3 Yeniden alınabilir.


6-Nivea Yüz Temizleme Köpüğü:Sevdiğim bir yüz yıkama köpüğü,evde yedekli olarak durur .İnceleme yazısını şurada tık tık yazmıştım. =)

7-Pastel Moon Light Aydınlatıcı:Yapısı bozuldu,koyulaştı,uygulama yapmak ciddi problem oldu artık..Oysa ilk zamanlar ne güzeldi.Yazısını şuradan okuyabilirsiniz.

8-Benri Kulak Temizleme Çubuğu:Her bitenler yazısının kadrolu elemanı oldu sanırım.Makyaj hatalarını düzeltme,tırnak diplerinden çıkmayan ojeleri temizleme kendisinin en büyük görevleri=)


9-Essence Eyeliner Pen: Alix Avien Eyeliner Pen den sonra en sevdiğim ürün oldu.Çok pratik,suya dayanıklı. 9-10 TL civarı fiyatına göre çok başarılı yeniden alacağım bir ürün.




Benim Ocak ayı bitenlerim böyleydi=)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Sedacım öncelikle çok geçmiş olsun dikkat etmelisin:( ayrıca bitenler yazılarını çok severim seninkini de severek okudum az olsun öz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm=) Bende bitenler yazılarını çok seviyorum =)

      Sil
  2. essence eyeliner cok pratik kesinlikle keske yeniden bulabılsem onu :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP