HC Hair Care Tria Kolay Tarama Spreyi

Herkese selam=)

Bugün size kurtarıcı bir üründen bahsedeceğim.

HC Hair Care Tria Kolay Tarama Spreyi.


Saçlarınız çok mu gür?Dalgalı /kıvırcık mı?Tararken benim gibi türlü eziyetler mi çekiyorsunuz?

İşte size kurtarıcınız.

HC ürünlerini ne kadar sevdiğimi artık herkes biliyor =)

Şurada Complex,şurada Ovex Maske ve şurada Doping yorumlarımı detaylarıyla okuyabilir ve ürünler olan aşkımı görebilirsiniz.

Tria kolay tarama spreyi içeriğinde bulunan keratin,vitamin complex,koruyucu ve yapılandırıcı aktif bileşenler sayesinde 
saçın yıpranmış yüzeyindeki çatlakları doldurmayı ve elektriklenmeyi önlemeyi vaad ediyor.




Kokusu harika olan bu spreyi ben banyo sonrası nemli saçıma uygulayıp,o taranmayan  dalgalı ve gür saçlarımı kolaylıkla tarıyorum.

Ve saçlarıma kesinlikle sağlıklı bir görünüm veriyor,bazen de kuru saçıma uygulayıp tarıyorum saçlarımı.

Saçlarıma verdiği parlaklığı çok seviyorum.

Diğer sıvı saç kremlerinin büyük bir çoğunluğu,saçlarımı ağırlaştırıp yapış yapış yaparken,HC Tria kesinlikle saçları ağırlaştırmıyor ve o yapış yapış his olmuyor.


İçerik olarak da markayı çok sevdiğimi belirtmeden geçmeyeyim.


Ve İçerik;

Ürünün boyutu 75 ml,buradan sevgili HC Hair Care yetkilerine sesleneyim,lütfen bu güzel ürünün 200 ml lik boyunu satışa sunun =)

HC Hair Care in tüm ürünlerine  online alışveriş sitelerinden ulaşabilir ve ücretsiz kargo ile sipariş verebilirsiniz.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. memnun kalmana çok sevindim canım benim zor taranma gibi bir problemim yok ama çevremde olan kişilere tavsiye edebilirim teşekkürler emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyoruz Seda Hanım. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP