20 Ağustos 2016 Cumartesi

Revlon Colorburts Matte Balm Ruj 225-Sultry


Herkese selam =)

Bir mat ruj furyasıdır aldı başını gidiyor.Sahi mat rujlar yokken biz ne yapıyorduk ? :)))


Son zamanlarda favori olarak gösterebileceğim,herkesin sevgilisi Revlon Colorburts Matte Balm 225-Sultry bugünkü blog konuğum.

Revlon ülkemize geldiğinde alınacaklar listemde başı çekiyordu.
İnternetten görsellerine bakıp iç çekiyordum. :D

Ve sonunda sevgili Watsons bizi Revlon'la kavuşturdu =))

Colorburst Matte Balm serisindeki rujlar mat bitirişli,mat bitirişlerinin yanı sıra kalıcılık olarak da iyi seviyedeler ve dudakları kurutmuyorlar.

Haliyle bu yönleri onları çekici kılıyor.

Sultry kahvelik barındıran bir gül kurusu,her tene,herkese yakışacak bir ve de her makyajla kullanılabilecek bir rengi  var=)


Öyle seviliyor ki indirimsiz bile bulmak zor oluyor.
Dudakta deyimi yerindeyse yağ gibi kaymaları,inanılmaz rahat sürülmelerini sağlıyor.

Bu rujların içeriğinde mentol yer alıyor.Mentolün yer alma sebebi dudaklara dolgunluk verme vaadinden kaynaklanıyor =)

Sürdüğünüzde birazcık karıncalanma hissi olabiliyor.Bu çok normal endişelenmeyin =))

Seriye yeni renkler ekleniyor ve Watsonslara gelen yeni renklere denk gelirsem mutlaka inceliyorum.Beğenirsem listeme ekliyorum =)

Rengin güzelliğine bakın! Albenisi çok yüksek değil mi sizce de ? =)

Bu da bende duruşu=)


Gerçekten çok sevdiğim bir ruj ve kime al dediysem bayılıp,ikinci yedeğini alan çok arkadaşım var :))
Revlon sadece Watsons mağazalarında satılmakta.

Ve güzel haber, 21 Ağustosa kadar Watsons Revlon ürünlerinde %40 indirim olduğunu açıkladı.

Almak isteyen ve indirimi bekleyen varsa koşsun alsın =))

İndirimsiz fiyatı 30 TL.

Siz Sultry hakkında ne düşünüyorsunuz ?Beğendiniz mi ?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

19 Ağustos 2016 Cuma

Yoko Güneş Koruyuculu Pudra SPF 50-Light

Herkese selam =)

Gelin şimdi yaz kurtarıcım olan ürünle tanıştırayım sizi..




Yoko Güneş Koruyuculu Pudra SPF 50.

Yazın birçoğumuz ten makyajı yapamıyoruz,yapsak da kendimizi rahatsız hissediyoruz.Zaten yapılan makyajdan da hayır gelmiyor pek çünkü akıyor =)


Çift katlı bir ambalaja sahip ürünün bir kısmında uygulama süngeri,diğer kısmında ise ürünün kendisi bulunuyor.


Bendeki rengi Light ,yani açık tene uyumlu olan rengi.


Yaz makyajıma imza atan ürün oldu kendisi.
Önce birazcık nemlendirici ya da güneş koruyucumu sürüp ,arkasından tampon hareketlerle pudrayı uyguluyorum.
Tek başına bile kapatıcılığı çok başarılı bir ürün.






Parlama yapmaması ve uzun süre kalıcı olması bir diğer sevme sebebim oldu.





Ve o kadar doğal duruyor ki sanki yüzümde hiçbir şey yokmuşcasına rahatlıkla günü tamamlıyorum.
Pudra SPF 50 güneş koruması içeriyor.

Beğeniyle kullanmaya devam ettiğim bir ürün oldu. ANG Kozmetik ülkemize getiriyor Yoko ürünlerini.

Ürünü temin edebileceğiniz siteye buradan ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

16 Ağustos 2016 Salı

The Body Shop Italian Summer Fig EDT

Herkese selam =)

Paylaşımlarımdan sonra en merak edilen parfümlerden biri olan Italian  Summer Fig 'i tamamen mağazalardan kaldırılmadan yazmak istedim.




Serinin üretimi durdulduğu için The Body shop seride sıkı indirim yapmış,bende denk geldim ve bu EDT Parfümü 19.90 TL ye aldım.


İncir kokusunu biliriz hepimiz =)Haliyle incir ağacının yanından geçerken rüzgarla gelen o incir kokusunu da =)
İşte kokuyu size en iyi tabir edebileceğim şey tam da bu. =)


Koku  yeşil notalar içeriyor.İlk sıkıldığında biraz  farklıymış diyorsunuz.Ancak biraz geçince kokladığınız şey buram buram incir.


Tam bir yaz kokusu diyebilirim.
Unisex bir parfüm olarak geçiyor,kadın erkek kullanımına uygun.

Meyve kokularını seviyorsanız,seri tamamen bitmeden bir göz atmanızı öneririm.Benim için yazı geçirebileceğim  hoş bir parfüm oldu kendisi.

Gün içinde tazeleme ihtiyacı hissetmedim ben.Tabi her parfüm her tende farklı kokuyor ve farklı kalıyor =)

Kısacası ben bu parfümü sevdim.
Ve aklıma şu arkı geliyor her kullandığımda;

İncirler olana kadar kalsaydın bari... :D

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

14 Ağustos 2016 Pazar

Alışveriş/Watsons-Rossmann-Gratis-Soo Bee--H&M-Nascita.com.tr


Herkese selam =)

Bu ara çok alışveriş yaptım kabul ediyorum.Haliyle blogu da alışveriş yazılarıyla doldurdum =)

Watsons ve Gratis belli markalarda %40 indirime gittiklerini açıkladılar.Bende almak istediğim birkaç ürünü alarak indirimi değerlendirdim.
Watsons Rimmel London'da %40 indirime gitti.
Bende favori kapatıcımı yedekledim =)

Yanında da önceden alıp kaybettiğim ruju yani 077 Asia'yı ve Kate Moss 15. yıl özel seriden  56-Boho Nude rengini aldım.Ambalajına bayıldım <3

Solda Asia,sağda Boho Nude.
Kapatıcı indirimle 12 TL
Rujlar indirimle 8.99 TL

Gratiste The Balm indirimi vardı.Bende yeni gelen kalem farlara bir göz atayım dedim =)
Çok kararsız kaldım ama eve benimle gelen Dugout isimli renk oldu.
Fiyatı 26.90 TL

Rossmann;

Bu ikili 1 Alana1 hediyeydi.Alıp almamak konusunda gittim geldim.Sonunda denemek için adlım.
Eve gelip denedim.Özellikle Top Coat çok başarılı.
Seda durur mu peki?

Bugün gittim yeniden =)


İki çift daha aldım :D Fiyatları 10,90 TL
Manikür çubukları 6.99 TL
Catrice Allık ise 7.50 ye düşmüştü.Onu da aldım.040 Va Vie En Rose rengin adı.


Tesadüfen girdiğim Soo Bee mağazasında bu minnoş baykuş temalı ürünleri gördüm.Baykuş aşığı olarak almasam olmazdı :D
Kupa 9.90 TL
Çanta:6 TL


H&M'de arka tarafta indirim devam ediyor.Bende bu cici yaz temalı çanta ile pembe ojeyi aldım.
Oje ;3 TL
Çanta;5 TL

Nascita'da online alışverişte %30 indirim vardı.Bende arayıp bulamadığım göz fırçalarını sipariş ettim.


Karıştırma fırçası :8.80 TL (İki tane aldım yedekledim :)) )
İnce Eyeliner fırçası :4.40 TL
Açılı Eyeliner fırçası :7 TL


Nascita online indirimi 16 Ağustosa kadar devam ediyor =)

Bir alışveriş yazısının daha sonuna geldik.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...