Yves Rocher BB Krem -Medium /(6 Etki 1 Arada Kusursuzlaştırıcı BB Krem)

Herkese selam.

Yeni konuğum Yves Rocher BB Krem.


 6  etki  bir arada özellikte bir ürün. Öncelikle  bunlar neymiş  bir bakalım :


1- Cildi 24 saat boyunca nemlendirir. 
2-Ten rengini bütünler.
3-Yorgunluk izlerini ve kusurları siler.
4-Cildi pürüzsüzleştirir.
5-Cilde ışıltı verir.
6-Cildi dış etkilere karşı korur.


Etkileri arasında %100 katıldığım ve asla katılmadığım özellikler mevcut.
 Cildi gerçekten güzel nemlendiriyor ama ürün ciltte 24 saat süreyle kalmıyor tabiki=)
Yorgunluk izlerini siliyor,cilde uygulandığı zaman güzel bir ışıltı veriyor.Cildin sağlıklı görünmesini sağlıyor.
Çok sorunlu cildiniz yoksa kusurları kapatmada da oldukça başarılı.Gel gör ki renk eşitleme konusunda bence sorun var.
Ürünü satın alırken tester yoktu ve mağazadaki görevli Medium rengi olmasına rağmen cildimle bütünleşip koyu durmayacağını belirtti.Bende biraz da merakıma yenilip denemeden satın aldım hata ettim.

Zaten tek ton vardı ben aldığımda ,sanıyorum hala tek ton olarak satılmakta.

Yapı olarak çok güzel bir BB krem.Ama renk olarak bana o kadar koyu kaçtı ki,değil cildimle bütünleşme,hiç uyum sağlamadı.
Görselde açık ve net olarak görüyorsunuz.
Yüzüme uyguladığımda boyun ve dekolte bölgem bembeyaz,yüzüm ise fazlasıyla bronz kalıyor.
Buğday tenlilerin rahatlıkla kullanıp sevebileceğini düşünüyorum ama benim gibi beyaz tenli iseniz size koyu kaçacaktır.
Aslında başarılı bir BB Krem ama renk seçeneği konusunda çalışılmalı.

Yağlı ciltler hariç tüm cilt tipleri kullanabilir.Özellikle kuru ciltler çok daha fazla sevecektir.

Light rengi gelirse kesinlikle alacağım.Ama Medium rengi benimle değil maalesef ki :/

Ürün indirimsiz 35 TL.İndirimli çok daha uygun oluyor.Eğere buğdaydan koyuya cilt rengine sahip iseniz bence bir deneyin,tam size göre bir BB krem =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Denemekte fayda var bilgi için teşekkürler :) Bu arada blogunuzu takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP