Neo Life Skin Canlandırıcı Yüz Toniği-Tüm Cilt Tipleri



Herkese selam.

Yeni konuğum Mart ayında gerçekleştirdiğim #sedaile8mart8blogger etkinliği sponsorlarından Neo Life Skin'e ait Canlandırıcı Yüz Toniği.




AR-BEN kozmetik bünyesinde olan Neo Life Skin ,Cilt Bakım ürünlerinin yanı sıra güneş bakımı,güneş ve güneş sonrası bakımı,erkek bakım ürünleriyle bir çok seçenek sunuyor.

Neolife yüz temizleme toniği, İçerisinde salatalık özü, pantenol ve vitamin E barındırıyor. 
Cildi derinlemesine temizlerken,E vitamini ile beslemeyi vaad ediyor.
Aynı zamanda cildin doğal nem dengesini koruyor.
Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun bir tonik.
Cilt bakımında asla atlanmaması gereken adımlardan biri bence tonik aşaması.
Temizlenen gözenekleri sıkılaştırmak,cildi ferahlatmak adına mutlaka tonik uygulanmalı.
Ürün  allerjen ve paraben içermiyor.Hoş bir kokuya sahip.Ama keşke içinde parfüm olmasaymış :/
Cilt bakımı sonrasında ,sabah cilt temizliğinden sonra,gece yatmadan pamuk yardımıyla yüzüme,boynuma ve dekolte bölgeme tampon hareketlerle uyguluyorum.
Ciltte gerçek bir rahatlama sağladığını söyleyebilirim.Sivilce problemi yaşamadım.Herhangi bir alerjik reaksiyon da yaşamadım.
Gözenek sıkılaştırmada, (özellikle yaz döneminde kullandım ) başarılı buldum.Yazın genişleyen gözeneklere onunla savaş açtım diyebilirim.
Şimdilerde son demlerini kullanmaktayım =)
Genel değerlendirmede 10 üzerinde 8 puan alır benden =)
Siz Neo Life Skin ürünlerini denediniz mi ?
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ben de cyrenenin toniğini kullanıyorum ondan da memnunum ona da bir şans verebilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Markayı hiç denemedim ama parfüm olmasaydı yahu keşke. O kadar paraben vb müdavimleri yok hazırda.. :/
    Öpücükler,eline sağlık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cilt bakım ürünlerinde hiç olmasa keşke parfüm :(

      Sil
  3. Markanın hiçbir ürününü kullanmadım, tonik olmazsa olmazım, bu ürünü de rastladığımda alıp denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şans verilebilir,eczanelerde var bildiğim kadarıyla =)

      Sil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP