Sleek Highlighting Palette- Solstice

 Herkese selam =)
Bugün size elime geçtiği günden beri çok severek kullandığım bir aydınlatıcı paletten bahsedeceğim.

İlk olarak burada tıktık inceledim ve artık blog paylaşımı sırası geldi =)

Gratis bombayı patlattı ve o çok istediğimiz çok beklediğimiz İngilterenin en iyi Drugstore markalarından biri olan Sleek markasını bizlerle buluşturdu.



Far paletleri,allıkları,aydınlatıcı paletleri,kontur paletleri,mat rujlar ..Daha neler neler =)Sleek koleksiyonuma  bu paletten sonra katacağım kabarık bir listem var.

Elime geçtiği günden beri bende gören arkadaşlarım koşarak aldılar desem yeridir.

 Ambalajı altın renginde ve gerçekten çok şık.


İçinde aynası ve ufak bir uygulama fırçası mevcut.

Aydınlatıcı palette 1 adet krem 3 adet toz ürün bulunmakta.
Ürünler sedefli görünüm sağlıyorlar.İçlerinde iri sim parçaları yok.

Biraz daha yakından inceleyelim.

Ecliptic: Paletteki krem  formda olan aydınlatıcı. Kaş atına uygulanması öneriliyor. Elmacık kemiklerinde duruşu da benden geçer not aldı.



Subsolar:Paletteki açık sarı tondaki aydınlatıcı.Burun üzerine uygulanması tavisye ediliyor.Pigmentasyonu en zayıf olan renk paletteki.Toz yapıda.

Hemisphere:Güzel bir leylak tonu.Pigmentasyonu çok başarılı ve  görünüşü gerçekten muazzam elmacık kemikleri üzerinde.Paletteki favori rengim diyebilirim onun için.

Equinox:Somonluk barındıran bir renk.Paletteki leylak renginden sonraki favorim diyebilirim.Pigmentli ve toz yapıda bir ürün.

Genel olarak başarılı bulduğum ve koleksiyonumda yer alan en başarılı aydınlatıcı ürünlerden biri olduğunu söyleyebilirim.


 Görünümleri şu şekilde;




Ben çok seviyorum.Siz nasıl buldunuz  paleti?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ambalajı çok şık. Hemisphere rengini beğenmiştim ben de. Diğerleri pek hoşuma gitmemişti. Tek renk için alıp almamakta çok kararsız kalmıştım ama sanırım indirim zamanı tekrar bakacağım. Görseller çok net olmuş renkler açısından ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
  2. Altın rengi ambalajlar her zaman çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  3. İndirime girdiği an kapacağım ilk ürün :)

    YanıtlaSil
  4. İndirimi bekliyorum bir girse bütün standı alıcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram bombası sonrası alabilmişsindir umarım :D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP