Flormar Future Flash Baked Göz Farı:04 Peachy Dazzles

Herkese selam.

Son günlerde elimden düşmeyen bir ürünle birlikteyiz =)


Flormarın Yaz Koleksiyonu Future Flash'dan Baked Göz Farı:04 Peachy Dazzles.


Rengini görür görmez vuruldum resmen.
Tam yaz farı dedim içimden. Sür ve çık.
Baked ,yani fırınlanmış bir ürün.
Yapısı yumuşacık,sürümü rahat bir far.


Pigmentasyonu  gayet iyi. Göz kapaklarında birikme yapmaması,çizgilere dolmaması onu sevme nedenlerimden birkaçı.
Kalıcılık olarak da başarılı buldum.

Sıcağa rağmen gün boyu göz kapaklarımda kaldı.

Rengin güzelliğine bakar mısınız ?
Far ,allık olarak da kullanılabilir bence :D
Biraz bronzlaşmış bir tende harika durmaz mı ?



Son zamanlarda kendini iyiden iyiye geliştiren bir marka oldu Flormar.

Ama keşke mağazada ürünlere bakarken , başımıza dikilip sıkan elemanları olmasa da rahat rahat alacağımızı alsak..

Bu güzel far 14.90 TL ye inmişti.
%70 indirime girerse aklımda birkaç rengi daha var =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. bana biraz pigmentsiz geldi bunlar denediğimde o nedenle indirime girdiği halde almadım ama Flormar giderek gelişiyor doğru ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerında bazı renkleri pigmentsizdi ama bu gayet iyi =)

      Sil
  2. Bu farlarda benim de çok aklım kaldı, rengi çok güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ürünler çıkarıyor gerçekten Flormar fakat rengi çok güzel olsa da ürünü incelediğimde beni cezbetmedi nedense.Fakat sizin teninizde güzel durmuş güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. bundan çok güzel aydınlatıcı olur :)

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar bende bu farı almak istiyorum rengi tam benlik :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP