Yaza Merhaba Çekilişi;Yeni Kazanan

Herkese selam..

Çekiliş kazananı maalesef bana ulaşmadı o nedenle yeni bir kazanan belirlemek durumunda kaldım.


Yaza Merhaba çekilişi kontrolleri sonucunda;

Ek haklarla birlikte geçerli katılım sayısı 129 oldu.

Her zaman olduğu gibi random.org  kazanan sayıyı belirledi.






12 numaradaki şanslı isim


''Gönül Özcan''




Kendisini tebrik ediyor ve iki gün içinde bana ulaşmasını bekliyorum.

Ulaşmazsa yeni bir kazanan belirleyeceğim.

Bir sonraki sürpriz dolu çekilişlere dahil olmak istiyorsanız beni takip etmeye devam edin.





Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Merhaba,çok teşekkür ederim ^_^ Çok mutlu oldum :))
    Bilgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilerinizi blogdaki blogger iletişim formu ya da ojecanavari06@gmail.com mail adresime bekliyorum :)

      Sil
  2. Yeni kazanan arkadaşa tebrikler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP