Ürün İncelemesi Bölüm 1;Eeose Kaş Kirpik Bakım Serumu -İlk 14 Gün

Herkese selam.

Merakla beklenen ve sürekli sorulan bir yazı ile birlikteyiz bugün =)


Eeose kaş ve kirpik bakım serumu.



Daha önceki versiyonunu da kullanmıştım.Şimdi yenilenen formülü ile daha güçlü olduğunu iddia ediyorlar=)


Bu yazıda ilk 14 gün  yaşadıklarımdan bahsedeceğim.

Ürünü kullanmadan önce;kirpiklerim çok kısa sayılmazlardı.Çok uzun da değillerdi.Ama seyrek olduklarını söyleyebilirim.

Ürün içerisinden şu şekilde uygulama çubukları çıkıyor.



Uzun saplı kulak temizleme çubuğu bildiğimiz..



Seneler önce kullandığım versiyonunu Açılı bir eyeliner fırçası ile uygulamıştım.Çünkü çubuklar ürünü fazlasıyla emiyordu pamuklu oldukları için.

Bu ürünü de ben fırça yardımıyla ile gece yatmadan  kirpik diplerime uyguladım.




Ürünü beyaz plastik kapağa sıkıp, fırçaya alıp öyle uyguladım.Jel yapıda bir ürün.Kirpik diplerine uygulandığında kısa sürede kuruyor. 
Daha ilk haftada ilk farkettiğim şey alt kirpiklerim oldu ki belli belirsiz varlardı =)

İkinci haftada kirpiklerimi rimelsiz şekilde fotoğrafladım ki ,gürleşme ve uzama miktarını göreyim diye..
Sonuç:

Kirpiklerim iki hafta gibi kısa bir sürede uzadı,dökülme hiç olmadı,
sonuçları beni çok mutlu etti gerçekten,bu kadar hızlı sonuç beklemiyordum.

En iyi sonuç için kür bitene kadar uygulama tavsiye ediliyor.Tabiki bitene kadar kullanmaya devam edeceğim.



Kaşlar için de kirpik uygulaması sonrası kapta kalan ürünü  uyguladım ve  kaşlarda da etki etmeye başladığını söyleyebilirim.Kaş çıkmayan yerden gelen minik kaşlar gördüm. Kesinlikle kaşlarıma da uygulamaya devam edeceğim.
Dermatolojik ve Oftalmolojik olarak test edilmiş bir ürün,bana alerjik reaksiyon yaşatmadı.
Eğer kısa sürede kirpiklerim toparlansın diyorsanız eczanelerden 99 TL ye sahip olabilirsiniz =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Fotoğrafı görmesem etkisi fazla yoktur diye düşünürdüm ama cidden güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi toparladı gerçekten ben bile bu kadarını beklememiştim=)

      Sil
  2. Çok güzelmiş hemen kuruması süper göz içine akma durumu da yaşanmaz, teşekkürler bilgi için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen göz içine akmadan kuruması güzel =) Rica ederim =)

      Sil
  3. Memnun kalmış olmana sevindim.Ben düzenli kullanamadım.Yeniden başlamam gerekecek sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz ürünler düzenli kullanım istiyor kesinlikle düzenli kullanarak denemelisin =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP