Revox Saç Dökülmesini Engelleyen At Kuyruğu Şampuanı


Herkese selam.

Blogda yeni bir seri başlıyor. Bu hafta ve takip eden diğer haftalarda blogda saç,kişisel bakım ve makyaj ürünlerinin yorumlarının olduğu yazılar sizi bekliyor olacak.
Bu haftanın konusu ;Saç Bakımı ..

Bugün konuğum ise saç ekibimden, 3. şişesini bitirmiş olduğum ve artık rahatlıkla yorumlayabileceğim Revox Saç Dökülmesini Engelleyen At Kuyruğu Şampuanı..
Revox  bir yerli girişim markası olup başarısını Avrupa'da aldığı patent ve sertifikalarla   kanıtlamış bir marka.Hayvanlar üzerinde detest yapmıyorlar.


İçeriğinde bulunan Silisilik Asit saç dökülmelerini engellerken,saç derisi ve saç foleküllerinin yeterli oksijen ile besin eksikliklerinin giderilmesini sağlar.

Etkileri arasında;
-Saç uzatma
-Saçların yağlanmasını geciktirme
-Saçların daha parlak görünümü
-Hacim
-Kepek oluşumunu önleme var.

Aynı zamanda Anti Allerjik bir ürün.

Her saç tipinin kullanımına uygun.


Bir şampuanla saç mı uzarmış hem de kısa sürede demişliğim ve inanmamışlığım oldu Revox'a. Sonra bir gün  bir delilik yaptım ve aylar önce gidip saçlarımı kestirdim.

Omuz hizasına kadar hem de..

Sonrasında Revox şampuanı kullanayım hadi  uzatsın saçlarımı bakalım dedim. =))

Düzenli olarak kullanarak  önce 1. şişeyi bitirdim,bu süreçte saçlarımın verdiği reaksiyonları da takip ettim tabiki.
İlk şişenin sonunda saç dökülmem azaldı ,kepek problemi ya da kuruma sorunu yaşamadım. Şampuan renklendirici içermiyor ve bence çok hoş bir kokusu var,
Saçlarımda güzel bir toparlanma olduğunu uzamaya başladığını fark ettim.

2. şişede şampuanın yanına saç maskesi ve serumu da eklendi Revox'un.
Onlara da yer vereceğim  blogda arka arkaya =)
Saçlarımdaki uzama oranına gerçekten çok şaşırdım.Benim saçlarım kolay kolay uzamazdı.



3. şişemin sonunda 4-5 ay önce kestirdiğim saçlarım omuz hizamdan neredeyse bel üstü hizama indi.

Gerçekten saç uzatma konusunda inanılmaz başarılı bir ürün.

Artık saçlarımı kestirmekten pek çekinmeyeceğim çünkü işin ehlini buldum =)

İçerik;

Revox konusunda o kadar çok soru alıyorum ki buradan topluca bir yanıt olsun.
Evet bu şampuan  gerçekten işe yarıyor kızlar =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo



Yorumlar

  1. Bu güzel yazı için çok teşekkür ederiz.Güzel günlerde sağlıkla kullanmanız dileğiyle... Revox Ailesi :)

    YanıtlaSil
  2. Bende 1. şişemi bugün bitirdim ama senin aksine ben işe yaradığını düşünmüyorum. Saçım bu şampuanı kullanmadan önce neyse, şimdi de o. Bana artı eksi bir etkisi olmadı. En azından kötü etkilememesine sevindim diyebilirim. Bazı şampuanlar kötü yapabiliyor. İçerisinde krem olsaydı daha çok sevebilirdim çünkü kremsiz şampuanlar yıkama sırasında çok dolaşıp saçımın daha fazla dökülmesine sebep olabiliyor. Yeniden alır mıyım, zannetmiyorum ama etkinliklerde verilirse tabiki kullanırım. İlk şişemi de bir etkinlikte almıştım. Yazı için eline sağlık. Herkeste farklı etkiye sebep olabilir tabiki. Her saç tipi ve yapısı aynı değil. Bu nedenle kesin kullanmayın asla diyemem. Herkes mutlaka denesin ve tecrübe etsin. Öptüm :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki her sacta aynı etkiyi göstermesini bekleyemeyiz,bende ilk sisemi etkinligimde hediye edildiği zaman edinmistim,sonra baktım etki ediyor kullanmaya devam ettim:)Bende öptüm :p :))

      Sil
  3. Kepeği engellemesine ve her saç tipine uymasını sevdim açıkçası, daha önce hiç denemedim detaylı bir yazı okuduğum için de mutlu oldum. Ürün hakkında bilgi sahibi oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman deneme fırsatı bulduğunda yorumunu bekliyorum :))

      Sil
  4. Ben de çok merak ediyordum bunuu^^ o zaman bi çılgınlık yapıp saçlarımı kestirdiğim an elimin altında olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de elinin altında olsun oyle bir durumda Ezgicim :))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP