Konuk Yazar:4 Favori Fırça

Herkese selam .

Bugün konuk yazar günü =) 

Yeni blogları konuk etmekten çok keyif alıyorum ve sizi sevgili Ayça Deniz'in güzel yazısıyla baş başa bırakmadan önce bende yazmak istiyorum derseniz ojecanavari06@gmail.com adresime mail atmanız yeterli.. =)Şimdi sözü Ayça'ya bırakıyorum :)


Merhabalar,ben Ayça Deniz. 

aycadenizz.blogspot.com adresinin yazarıyım. 

Daha yolun çok başında bir blogger olarak böyle işin ehli birinin bloguna yazmak benim için  kocaman bir şeref :) 

 O halde gelelim konuya,bu yazıda uygun fiyatlı 4 favorim olan fırçadan bahsetmek istiyorum.



1)EKLİPS PUDRA FIRÇASI:
Eklispin neredeyse tüm fırçalarını kullanıyorum ve çoğundan çok memnunum diyebilirim. Bu yazı için en sevdiğim 2 fırçayı seçtim ama bunların yanında ihtiyacınıza göre diğer fırçalarına da bakabilirsiniz.Eco tools markasının  fırçalarıyla gerek  tasarım gerek performans olarak nereyse aynılar ve daha uygun fiyatlı o yüzden bu yazıda eco tools yerine eklips  fırçalardan bahsetmek istedim. 


Pudra fırçası o kadar yumuşak ki aldığım günden beri elimden düşmüyor.Yakşalık 1 yıldır  benimle dökülmesi, performans bozulması olmadı. Uygun fiyatlı bir pudra fırçası arıyorsanız bence mutlaka bir şans verin.Gratislerden 11 tl gibi bir fiyata temin edebilirsiniz.

2)EKLİPS KARIŞTIRMA FIRÇASI:

Diğer fırçalardan birer adet yeter ama göz diyince işler değişiyor.Bir çok rengi aynı anda kullandığımız makyajlarda kolaylık sağlaması için bir çok  far fırçası ediniyoruz. 


İşte denediğim o kadar fırçanın içinde benim favorim olmayı başaran fırça eklips oldu.Yumuşak ve kolay dağıtan bir fırça.6 tl gibi bir fiyata göre harika iş çıkarıyor.



3 ve 4ü bir arada yazmak istedim. İkisi beraber aldığım bir fırça setinin allık ve bronzer fırçaları.Dresslink.com sitesinden aldığım bu fırçalardan asla umutlu değildim. 



Benim gibi minyon suratlılar bilirler ki;çoğu fırça suratıma büyük geliyor   ve istediğim sonucu alamıyordum,beni ilk sevindiren yanları   çaplarının ufak olması oldu yüzüme tam oturup ürünü olması gerektiği gibi uygulamamı sağladılar.Harika olmasalar da fiyat  olarak çok uyguna gelen ve gayette iş gören bu fırçalarda uygun fiyatlı ürün arayanlar için biçilmiş kaftan. 







Fırçalara o kadar para  vermek istemiyorum diyenlere tavsiyelerim bunlardı.

Seda ablama bu güzel ev sahipliği için sonsuz teşekkürler.İYİ KALIN,HOŞ KALIN,GÜZEL KALIN :)
Sorularınız ve iletişim  için: aycadenizocal@gmail.com İnstagram: aycadenizocal



Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP