Son Zamanlarda Yaptığım Alışverişler (Watsons-Rossmann-Gratis-MAC)

Herkese selamm =)

Uzun zamandır kendimi alışveriş yapmama konusunda dizginliyordum.

Çünkü artık daha bilinçliyim ve elimdeki ürünleri profesyonelleştirmek  adına adımlar atıyorum.

Nisan ayı içinde birkaç kez alışveriş yaptım,kimi ürünü meraktan kimi ürünü de ihtiyaçtan ürün kadroma kattım.

İlk olarak Watsons-Rossmann ve Gratise bakalım =)

 Öncelikle fotoğrafın çözünürlük kalitesi için üzgünüm çünkü Instagram hesabımdan aldım  :(

Watsonstan 3 lü çanta boy ıslak mendil aldım.Kasa önünde sırlamışlar rengarenk ilgimi çekti ve evde açınca kokusuna bayıldım =) 3,99 du fiyatı.
Rimmel London'un makyaj bazını ne zamandır merak ediyor ve almak istiyordum.Görünce alıp denemek istedim. Fiyatı 14.99 TL
İndirimde bulamadığım ve çok sevilen Match Perfection kapatıcının 010 Ivory rengine sonunda kavuştum.Fiyatı 18 TL idi yanış hatırlamıyorsam.
Süngerleri de evde hiç bu tarz sünger bulunmadığını fark ettiğimde alma ihtiyacı hissettim.:D Makyaj derslerinde çok lazım onlar çokk :D
Fiyatlarını net hatırlamasam da 13-14 TL aralığında olduğunu söyleyebilirim.Sağdakini hiç sevmedim. Ayrıca yazısını yazacağım.

Belli bir tutarda alışverişe Loreal Miss Manga Rimel 19,90 TL idi.
Onu da aldım ama İnstagramdan gelen takipçi yorumlarım beni korkuttu.:D Sevmeyeni çok bakalım bende ne etki sağlayacak.



Ve geçtiğimiz günlerde bu yeni gelen Rimmel London bazı ilgimi çekti. Diğeriyle karşılaştırma yazısı yazmayı düşünüyorum blogda =) Fiyatı 16,99 TL


Buraya kadar Watsons'ı okudunuz şimdi sıra Rossmannda=)
Geçtiğimiz günlerde yazısını yazdığım Catrice Kapatıcı Paletini (13,50 TL )ve Kaş tarağını (1,5 TL ) aldım.
Gratisten de tekli takma kirpik aldım.Tekli olması aralara serpiştirildiğinde çok daha natural durmasını sağlıyor kirpiklerin .Fiyatı 11 TL

Gelelim MAC bölümüne.



MAC far paleti oluşturmaya başladım ve onsuz olamayacağını düşündüğüm Nylon isimli çok işlevli bu güzel farı kadroya kattım. (Bunu da İnstagramdan aldım o nedenle görüntü kalitesi düşük :( Ama ayrıntılı yazısını yazacağım )



Soldan sağa Expensive Pink, Peaches (allık ) , Sable.


Kırmızı rujlarla kullanmak adına Cherry dudak kalemi ve görür görmez vurulduğum pembenin en tatlısı Angel ruj.

Angel benim MAC den aldığım ilk Frost yapıdakı rujum olmuş oldu =)


MAC Refill tekli farlar  43 TL
Allık 73 TL
Dudak Kalemi 42 TL
Ruj 58 TL


Benim son dönemde yaptığım alışverişlerim böyleydi.

Yakın zamanda bir blog satışı yapsam mı sıfır/ az kullanılmış  temiz drugstore  ürünlerle ne dersiniz ? :))
İnstagramda @blogsatisiii hesabıma eklemeyi düşünüyorum ürünleri. Takipte kalın fiyatları düşük tutacağım =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda

Yorumlar

  1. Hepsi çok güzel güle güle kullan 😊 bence blog satışı çok güzel olur. Sürekli alıp daha hiç kullanmadığımız veya az kullandığımız şeyler oluyor. Elden çıkarmak gerek 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet elden çıkarmak gerek =) Yapacağım hafta sonu =)

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan canım :) Hiç alışveriş yapasım yoktu şimdi hangi mağazaya gitsem diye plan yapıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Yeşimcim =)Kötü örnek mi oldum yoksa :D

      Sil
  3. Güle güle kullan canım. Bana anneler maalesef ki hiç yakışmıyor sanıyorum dudak rengim koyu benim :/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP