LR Aloe Vera Peeling

Herkese selam.

Yeni konuğum LR firmasına ait severek kullandığım peeling.
%50 Aloe Vera içeriği ile ilgimi çeken bir ürün oldu kendisi.



(Evde Aloe Vera yetiştirdiğimi blogda yazmıştım =) )

LR Alman menşeili bir marka,hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar.

Peeling cildinizdeki ölü deriyi  temizlemeyi ve sonrasında da nemli kalmasını vaad ediyor.


Bambu tanecikleri barındıran bir peeling.
Elinizde ovuşturduğunuzda tanelerini hissetmeniz mümkün.Önce o taneler beni tedirgin etti acaba yüzümü tahriş eder mi dedim. Ama etmedi.


Aksine peeling sonrası daha da bir hassaslaşan cildimi yatıştırdı ve bebeksi bir yumuşaklık kazandırdı =)
Cilt bakım rutinimde peeling olmazsa olmazlardan.

Göz çevreme çok yaklaşmadan üzüme dairesel hareketlerle uyguluyorum peelingi.Burun kenarları,alın,yanaklar,çene,dekolte bölgesi ve boynuma uygulayıp ardından arındırıyorum.

Peeling sonrası tonikleme,ardından maske uygulamasına geçiyorum.

LR peeling ölü derileri gerçekten çok başarılı temizliyor.
İçeriğinde paraben yok.

Başarılı bulduğum için yeniden sipariş vereceğim =)
Siz LR ürünleri kullanıyor musunuz ?Önerileriniz varsa yorum bırakın =)
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. LR markası merak ettiğim ve araştırdığım bir marka
    Bu yayın çok faydalı oldu
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. aaa bunu ilk defa görüyorum scrub kullanmayı seven biri olarak kaçırmışım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende scrub severim:) Bur deneyin alma firsati bulursanız :)

      Sil
  3. LR markasını bir arkadaşım satıyor, bitkisel olduğu söyleniyor ne kadar doğrudur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %100 olarak bitkisel değil .bitkisel içeriğe sahip ancak her kozmetik üründe olduğu gibi bir takım koruyucu kimyasallar iceriyor:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP