Farmasi True Color Rujlar 18-22

Herkese selam=)
Bugünkü konuklarım Farmasi'den iki güzel ruj.
18 ve 22 numara.


Görür görmez renklerine aşık oldum <3

Yapı olarak mat değiller,sürümleri yumuşacık yağ gibi rujlar.
Dudağı nemli tutuyorlar ,haliyle kurutmuyorlar.

Pembe_gül kurusu tonlarda diye tabir edebiliriz renklerini.

İlk olarak 18 numaraya bakalım ;

Kendisi tatlı bir pembe tonu,içinde kahvelik de barındırıyor.

Duruşu,uyumu o kadar güzel ki..

Ve 22 numara,
Onun için de mor alt tonlu pembe dersek tonunu yakalamış oluruz =)

Bunu daha çok sevdim sanıyorum 18 den =)


Kalıcılıkları mat olmamalarına rağmen idare eder nitelikte,3-4 saat dudakta kalıyorlar.

İlk katta ideal opaklığı sağlamaları da kendilerini çok sevme nedenlerimden biri..
 fiyat performans açısından bu rujlar bir harika dostum =)

Farmasi ürünlerini merak ediyor ve güvenilir bir temsilci arıyorsanız Instagramda Farmasi Meleği hesabına bir uğrayın =)
Sevgili Ayşegül çok tatlı ve içtenlikle size her konuda yardım edecektir.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. İyi günlerde kullanın Seda hanım :) 22 numara gerçekten çok güzelmiş <3

    YanıtlaSil
  2. Renklerine bayıldım, beni de annem Farmasi'ye üye yaptı, almalıyım bence.

    YanıtlaSil
  3. Canım beğenmene çok sevindim her 2si favori renklerim.sanada çok yakışır

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP