Konuk Yazar ;NYC Individual Palet

Herkese selam.
Bir süredir konuk yazar almıyordum bloga. 
Yeniden almaya başlıyorum artık.

Bunun için birkaç minik şartım var ;

Blogger olmanıza gerek yok bana konuk yazar olmanız için,
Sadece;
-Yazınız size ait yani özgün olmalı (Alıntı yaptıysanız kaynak göstermelisiniz başka bir siteden toplu alıntı yapmamalısınız,aksi halde yazınızı yayınlayamam)
-Çektiğiniz görseller size ait olmalı, eğer değilse aldığınız sitenin kaynağını bildirmelisiniz.
-Her konuda yazı hazırlayabilirsiniz.


Mart ayı konuk yazarım  O Kızın Kaleminden blogunun sahibi bize NYC Individual Paleti inceledi. Sizi yazısıyla baş başa bırakıyor ve konuk yazar olmak istiyorsanız yazınızı ojecanavari06@gmail.com a göndermenizi bekliyorum..



Herkese merhaba! 

O Kızın Kaleminden blogunun sahibiyim. Daha yeni yetme bir bloggerim ve kullandığım ürünleri deneyip okuyucularım için yorumluyorum.  

Oje Canavarı blogunun sahibi Seda Abla’ya beni konuk ettiği için çok teşekkür ediyorum. Kendisi çok beğendiğim ve saygı duyduğum bir blogger. Bugün sizlere Watsons indiriminden aldığım ve aldığım günden beri severek kullandığım bir ürün olan NYC Individual Eyes paletini tanıtacağım. Öncelikle söylemek isterim ki oldukça pratik bir ürün. Palet içerisinde dört adet simli far,jel eyeliner,krem formda bir far bazı,aydınlatıcı ve bir adet çift taraflı aplikatör bulunuyor. Bir taşla dört kuş vurmak bu olsa gerek :)
 Ayrıca makyaja yeni başlayanlar için çok uygun bir palet. Paletin arkasında bir göz makyajı önerisi var. Hangi farı nereye süreceğiniz yazıyor ve bu bize oldukça kolaylık sağlıyor.



Paletin görünümü bu şekilde. Benim aldığım palet kahverengi gözlüler için. Bunun haricinde diğer göz renkleri içinde ayrı paletler ve ayrı renkler bulunuyor. Hatta jel eyelinerin rengi bile kahverengi bazı paletlerde :)



Farları nereye sürmeniz gerektiği yazıyor. En üstteki far bütün göz kapağınıza uygulayacağınız renk. Soldaki Crease yazan far gözün katlanma bölgesine,yanındaki far gözünüzün dış köşelerine ve en alttaki far ise göz pınarlarınıza uygulayacağınız far. Bu şekilde belirtmeleri çok ama çok güzel olmuş. Ben genellikle günlük bir makyaj yaparken en alttaki Highlighter yazan farı kullanıyorum. Çok doğal bir görünüm kazandırıyor.




Farların renkleri bu şekilde. Pigmentasyonları düşük. Bana göre bu palet daha çok farı sıklıkla kullanmayan,kullanacağı zaman da doğal bir görünüm elde etmeyen insanlar için ideal. Aynı zamanda makyaja yeni başlayanlar için de. Eğer sürekli olarak far kullanmayan ve kullandığınız zaman doğal bir görünüm elde etmek isteyenlerdenseniz size önerim kesinlikle bu palet olacaktır.




Arkada bir göz makyajı örneği var. Hangi farı nereye uygulayacağınızı şekile bakarak sağlayabilirsiniz.

Doğal bir görünüm kazandırması,makyaja yeni başlayanlara örnek olması,pratik bir ürün olması ve de günlük makyaj için ideal bir palet olması en büyük artılarından. Bunun yanı sıra far bazı yağlı göz kapaklarına sahipseniz göz kapaklarınızın daha da yağlı olmasına sebep olacaktır. Eyeliner de gün içerisinde simsiyah kalmayacaktır. Ve de farlar tozutuyor. Bunlar da en büyük eksileri. Satın almak istiyorsanız bunlara dikkat etmelisiniz.

Fiyatına gelirsek 11-12 TL civarında. Fiyatı çok uygun ve bence fiyatına göre gayet başarılı. Bu ürünü ve diğer NYC ürünlerini bütün Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.

Yazımızın sonuna geldik. Tekrardan bloga konuk ettiği için Seda Abla’ya çok ama çok teşekkür ederim. Sizlere de okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Bloguma beklerim =)


 Hoşçakalın!










Yorumlar

  1. Palet cok guzel gorunuyor (: denemek lazim evde ki farlar bitince

    YanıtlaSil
  2. Benim de almak istediğim ama ne yazık ki bulamadığım bir palet. Uygun fiyatı olduğu için hemen tükeniyor.

    YanıtlaSil
  3. Guzel şeyler hep çabuk tükeniyor :/ :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP