Bioplante Body Cream-Vücut Kremi

Herkese merhaba =)

Yaz kış cilt bakımımıza özen gösteriyoruz,kışın bir tık daha önem veriyorum ben cilt ve vücut nemlendirme konusuna.
Çünkü vücudum kışın gerçekten çok fena kuruyor geriliyor.

Şurada ve burada yorumladığım iki yüz nemlendiricisinin ardından sıra Bioplantenin vücut nemlendiricisini yorumlayamaya geldi.

Öncelikle içeriği temiz ürünleri daha bir güvenle daha bir keyifle kullandığımı belirteyim.

İçerik olarak güzel olmasının yanı sıra cilt koruyucu özellikte olan bu kremi yakından inceleyelim =)

 İçeriğinde Alp dağları kaynak suyu,organik ayçiçek yağı,organik portakal suyu,Portakal kabuğu mumu,portakal yağı,biberiye ekstresi bulunduran vücut kremi portakal kabuğu mumu sayesinde cildi dış etkenlere karşı koruyor ve canlı bir görünüm kazandırıyor.

Konsantre yapıdaki kremin yapısı yoğun. Az bir miktar bile nemlendirme işlemi için yeterli.

Koklar koklamaz içeriğindeki portakal türevleri yoğunluğunu alıyorsunuz çünkü bu krem harika bir portakal kokusuna sahip.Kokusu o kadar güzel ki, içindeki koku tamamen natural ham maddelerden elde edilmiş.Yani kimyevi parfüm barındırmıyor.

Dünyada alınması çok zor olan Natrue sertifikasına sahip bir marka Bio Plante. Aynı zamanda hayvansal testler de yapamayan bir firma.

Organik ve bu kadar iyi nemlendiren,mis gibi kokan, cilt gözeneklerini tıkamayan ve cildi daha sıkı sağlıklı bir görünüme kavuşturan kremi ben çok beğendim.


Genellikle duştan sonra kullansam da,her ihtiyaç duyduğumda masaj yaparak uyguluyorum kremi.Emilimi çok kolay ve yağlı his bırakmıyor ciltte.
Kokladıkça canım portakal istiyor yiyesim geliyor :D 

Nemlendirmesi yüz kremleri kadar iyi.Cilt yumuşacık ve kadifemsi bir hal alıyor.Düzenli kullanımda ciltteki çatlamalara karşı da cildi koruyor.Doğum sonrası temiz içerikli bir ürün arayan takipçilerim varsa bir denesinler derim =)

Paraben ve türevlerini  barındırmıyor.

İçeriğini daha yakından görün istedim =)


Siz de benim gibi doğal ürünleri seviyorsanız kesinlikle Bio  Plante ürünlerini tavsiye ederim =)

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo 

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP