Yeni Yıl Makyajı Önerisi

Herkese selam :)
Malumunuz yeni yıl yaklaşıyor.
Bende kendi kendime nasıl makyaj yapsam diye prova yaparken sizinle de bir örnek paylaşayım dedim =)







Yukarıda makyajda kullandığım ürünleri görüyorsunuz.Yazıyı yazarken bir eksik olduğunu far ettim. Eyeliner olarak NYC Likit Eyeliner kullandım görseldeki eksik o =)

Göz makyajımda baz olarak The Balm Put A Lit On It 'i kullandım.Sonra  Lancome Hypnose Palette Doll Eyes Fraicheur Rose isimli paletteki ortada en altta gördüğünüz   pembe tonu göz kapağımın tümüne ve pınarlarıma yakın yerlere  uyguladım.
Kaş altlarıma ise Wet'n Wild Brule geçtim.

Gölgelendirme işleminde ise MAC in çok çok sevdiğim Club farını uyguladım. Islak kullanımda harika metalik yansımalar içeriyor. Kuru kullanımda da gerçekten çok seviyorum yansımalarını..
NYC likit eyeliner favori eyelinerlarımdan biri.Onu da kirpik diplerime uygulayarak mat ve hoş bir görüntü yakaladım.
Göz makyajımda son hamle maskara.Maskar tercihim Note Ultra Volume Maskara.Yapısını çok kuru bulsam da içine suni gözyaşı damlattığımda kendini toparladı.Hacim vermede başarılı bir ürün.

Gelelim ten makyajıma,

Çok beğenerek kullandığım ve yüzüme verdiği sağlıklı görüntü ve orta kapatıcılığını çok sevdiğim Pure Beauty CC Krem-İvory rengini tüm yüzüme az miktarda uyguladım.
Sonra aydınlık görüntü istediğim noktalara ve göz altlarıma Rimmel London Wake Me Up Concealar -İvory yi uyguladım.
Allık olarak H&M in eski koleksiyon allıklarından Bronze'u tercih ettim.
Ve makyajın olmazsa olmazı aydınlatıcı.Seçimimi MAC Mineralize Skinfinish  Soft And Gentle.Ölene kadar tek bir aydınlatıcı kullanman gerek birini seç deseniz tek tercihim o olurdu =)


Ortaya çıkan makyaj ise şu şekilde;
Flashsız göz makyajı =)

Flashlı çekim..


Ruj olarak kırmızı tercih ettim yılbaşının rengi kırmızıya uyum sağlayalım değil mi ?:D Rujum Farmasi Lovely Lips Rich Color L04.



Böylelikle makyajı sonlandırmış oldum.

Daha nude tonlarda ruj ile de tercih edebileceğiniz bir makyaj =)

Eee nasıl buldunuz makyajı?
Sizin yeni yıl makyajı tercihleriniz nasıl olacak?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ben bu makyaj işini ne zaman öğrenecem acaba :) hepsi ayrı güzel olmuşlarrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize çok sevindim :)) bende tam öğrenmiş değilim aslında arada kendi üstümde denemeler yapıyorum :D

      Sil
    2. Begenmenize çok sevindim :)) bende tam öğrenmiş değilim aslında arada kendi üstümde denemeler yapıyorum :D

      Sil
  2. Rujun rengi süper yılbaşı ruhuna uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem rengi hem yapısı hem de kalıcılığı süper :))

      Sil
  3. Ne güzel böyle hazırlıklar, benim minikler büyüse de ben de planlar yapabilsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat onlarla güzel :) sağlıkla buyusunler <3

      Sil
    2. Hayat onlarla güzel :) sağlıkla buyusunler <3

      Sil
  4. çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Alman LR kozmetik markasını duydunuz mu? Avon ve Oriflame gibi üyelik sistemiyle kendinize indirimli ürün alabiliyor veya temsilci olup ürünlerin satışını yapabiliyorsunuz. Ben 1 yılımı tamamladım, hem kendi ihtiyaçlarımı karşılıyorum, hem de ekibimi kurdum ve hatırı sayılır bir gelirim var. Sizin bir web siteniz olduğu için ilginizi çekeceğini düşünüyorum, bir bakın lütfen ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP