The Body Shop Strawberry EDT-Çilek Parfüm

Herkese selam ve mutlu haftalar =)
Pazartesi sendromunuza karşı ağzınızı sulandıracak bir konuğum var bugün :) 
Çilekli bir parfümün en güzel görseli neyle olurdu ki başka =)
The Body Shop'un çilekli parfümü enfes görselleriyle karşınızda =)


Meyve kokularını genel olarak seviyorum siz seviyor musunuz bilmiyorum ama benim için çilek kokusunun yeri ayrıdır =)


Kışın bile severek kullandığım bana yazı hatırlatan bu çilek kokusuna aşığım..Arkadaşlarımı sıklıkla Seda sende ne kokuyor ya? diye meraklara düşüren, The Body Shopta kokuları denerken bayılarak aldığım ilk çilek kokulu parfümüm olur kendisi. =)



Hoş ama hafif bir çilek kokusuna sahip bir parfüm.Kesinlikle sizi baymıyor.
Sanki duştan yeni çıkmışcasına bir ferahlama sağlıyor.



Hala satışta var mı kesin olarak bilmemekle birlikte denk gelirseniz mutlaka koklamanızı tavsiye ediyorum.
Kalıcılığı orta seviyede bir parfüm.
Devam ürünleri (body butter body mist vs.)ile birlikte kullanıldığında daha da kalıcı hale geliyor.
Çilekli body butter da şiddetle tavsiyemdir.
Eğer bundan bulamazsam (inşallah kaldırılmamıştır ) bundan sonraki çilekli parfüm tercihim başka bir markanın olacak:)

Eee sizin meyve kokulu parfümlerle aranız nasıl ?
Görsellerimi beğendiniz değil mi? :D
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. bunların kokuları nefis oluyor çok kalıcı değiller ama olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya .. ama yeni parfümler iyi görünüyor yenilendikten sonra kalıcılıkları artmış =)

      Sil
  2. Çilekli kokulara bayılırım hatta oğlum geçen gün çilekli yoğurt dökmüş yere bu güzel koku da nereden geliyor dememe kalmadı halıda olduğunu gördüm.:))) Bunu da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Çilekli kokulara bayılırım hatta oğlum geçen gün çilekli yoğurt dökmüş yere bu güzel koku da nereden geliyor dememe kalmadı halıda olduğunu gördüm.:))) Bunu da deneyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP