Rimmel London Lasting Finish By Kate Moss Nude Ruj no 45

Herkese merhaba..

Ağustos ayında Watsons mağazalarına gelen Rimmel London Kate Moss Lasting Finish Nude rujlar herkesi heyecanlandırdı.


Gerek ambalaj gerekse serideki renklerin güzelliği beni de çok heyecanlandırdı.

Seride 1 lip balm ve 5 nude ruj var.
İndirimi beklemeden ilk ilgimi çeken renk olan  serinin pembe alt tonlu nudelarından 45 numaralı rengi aldım.



Rujlar mat değiller.  Nemli yapıdalar..Dudağımı kurutmamasını ve nemli duruşunu pek sevdim.. 8 saate kadar kalıcılık vaat ediyor.Ama ne yazık ki bu vaadi yerine getirmiyor. Gün içerisinde mutlaka yenilemek gerekiyor.

Herkesin kendine uygun bir nude tonu bulabileceğine inanıyorum bu seride.Ama nude ruj seçerken çok dikkatli olmak gerektiğini de belirteyim.Bende hoş duran renk sizde hoş durmayabilir.Tamamen kişinin dudak ve ten renk tonu ile alakalı bir durum.



Bazı nude rujlar açık tenlileri deyimi yerindeyse ölü gibi gösteriyor.Kendimden örnek vermem gerekirse bu serideki 40 numara bana hiç yakışmaz.

Pembeliği yoğun bir gül kurusu olarak tanımlasam yanlış olmaz sanıyorum.Ben pembe alt tonlu nudeları çok daha fazla seviyorum.





43-45-48 ise bence bana ve benim gibi beyaz tenli arkadaşlara yakışabilir =)
Serideki 43 numarayı Kinda Sexy ye benzetiyorlarmış ki bence farklılık bariz ortada..Onu da blogda yazacağım karşılaştırmalı olarak =)


Ben çok sevdim bu ruj serisini keşke serinin renk slakası genişlese =)
Rujların indirimsiz fiyatları 15 TL.Watsons bayram indirimde ve şu an %30 indirimle sahip olabilirsiniz..23 Eylül indirimin son günü...

Siz ne düşünüyorsunuz ruj hakkında?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda

Yorumlar

  1. Gerçekten çok hoş bir renkmiş. İlk indirim günü gittiğim Watsons mağazasında kalmamıştı. İnşallah başka bir Watsons'tan bulabilirim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok doğal bir renk çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet son zamanlarda aldığım en güzel nude ruj bu sanırım =))

      Sil
  3. gerçekten hoş bir nude aklımda olmalarına rağmen es geçmişim bunları indirimde :(

    YanıtlaSil
  4. yeni favori rujum bu olacak gibi gözüküyor :) ben de yeni blog açtım göz atarsan çook seviniriim :) http://pembelotus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Serinin en zarif rengi bu bence 43 ü alacakken ( 43'ü Kinda Sexy'ye ben de benzetemeyenlerdenim :) son anda vazgeçip bunu aldım ve iyi ki de almışım :D Dudağımda tahminimden daha açık durduğu için 40 ve 42 bana da gitmezdi kesin aklımda 48 kaldı sadece :D Nemli yapıları güzel ama kalıcılıkları siyah kapaklı seriye oranla çok daha az maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya alakası yok bence de Kinda ile :D 48 i de aldım ben tavsiye ederim :D Evet kalıcılıkta sıkıntı var:((

      Sil
  6. rengi çok hoşmuş canım ya sana da çok yakışmış:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP