Pastel Moon Light Highlighter/Aydınlatıcı

Herkese selamm =)

Bugünkü konuğum henüz yeni sayılabilecek Pastelin likit yapıda aydınlatıcısı Moon Light Highlighter..

Çıktığı günden beri aradığım online satışta bile stoğunu bulamadığım bu cici şeyi sonunda buldum =)

Pasteli de tebrik etmek lazım ki son zamanlarda kendini geliştiren,beğenilen yeni ürün skalası ile ''Biz de buradayız''diyebilen bir firma oldular.Türk firmalarına hep destek tam destek =)

Gelelim konumuza. 15 ml lik boyutuyla ilk bakışta sanki bir ojeyi andıran aydınlatıcımız likit olsa da çok akışkan yapıda değil.Dışarıdan baktığınızda tatlı bir pembe gibi görünüyor.Ancak uygulayıp yaydığınızda somonsu bir renk renk alıyor. 



Uygulanıp kuruduğunda ise biraz daha incimsi bir renk alıyor.Kuruduğunda sanki toz aydınlatıcı uygulamış gibi oluyorsunuz:) Ama aşırı bir görünüme sebebiyet vermiyor o kadar tatlı doğal bir duruşu var ki tek kelimeyle bayıldım =)

Kendisi NARS Copacabana ve Benefit High Beam e dupe gösteriliyor.NARS ı yakından görmedim ama internetten gördüğüm üzere cidden benziyorlar.Pastel 3 te biri fiyatına  üstelik.Benefit in High Beam ini yakından gördüm birebir aynılar.
Fiyat performans olarak dünya markalarıyla yarışan bu miniği çok beğendim çok sevdim gerçekten bir aydınlatıcı sever blogger olarak :D




Kendisini kaş altı burun üstü elmacık kemikleri ve göz pınarlarıma uyguluyorum..Kalıcılığı da gayet güzel.Ben elmacık kemiklerime  birkaç nokta olarak uyguluyor ve elimle dağıtıyorum.Göz pınarlarım için fırça kullanıyorum.Vermiş olduğu fresh görüntüyü çok çok sevdim. 

Yoğun şekilde uyguladım burada elime..
Buradaki ise dağıtılmış hali;



NARS ya da Benefite alternatif olan ürünün fiyatı sadece 11.90.Ben Ankamall Rossmanndan aldım Ankaradaki takipçilerim arayıp bulamıyorsa uğradıklarında bir baksınlar =)

Ne diyeyim Helal olsun Pastel'e. =)

Ürünü hala bulamadım Seda nasıl temin edebilirim derseniz minik parfümerilere bakmanızı tavsiye ederim ya da online olarak www.pastelshop.com adresinden satın alabilirsiniz :)

Siz ürünle tanıştınız mı ?

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. bana çok kalın geldi yapısı sanki hem de bir kaç defa baktım elimde denedim krem aydınlatıcılara takmış olmama rağmen de almadım bu yüzden :-(( dağıtamayacakmışım gibi geldi bana elimde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında dağıtmak çok zor değil ben elimle rahat dağıtıyorum =)

      Sil
  2. aydınlatıcı önemli gerçekten bazıları hiç işe yaramıyor önerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. bugun denedim. ben de çok sevdim . Ama görünümü ojeye çok benziyor. keşke farklı bir ambalaj seçselermiş. kesin tırnaklarıma da sürmeyi denerim birgün yanlışlıkla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ojeye çok benziyor bilmeyen oje diye alabilir =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP