Bayram İndirimleri ve Alışverişleri (Rossmann-Watsons-Flormar)

Herkese selam.
Yine mini bir alışveriş yazısı ile birlikteyiz.
Bu kez hedefe yönelik alışverişler yaptım.Her gördüğüme aa bunu da alayım gözüyle bakmadım :) Sanıyorum akıllanıyorum,bilinçleniyorum..

İlk olarak Rossmann indirimden neler aldığıma bakalım. Bu alışveriş bana ve sevgili Işıl'a =)

Ankara'ya etkinliğim için geldiğinde bana ısrarla Loreal Lumi Magic Base ile etkinlik günü makyajı yapmamı istemiş ısrarla denetmişti. :D O günden beri indirime girsin ve alayım dediğim ürünlerden biri bu ışıltılı bazdı =)
Loreal'de %40 indirim vardı ve bazı tanesi  25.70 e aldım =) 
Sonra yine Işıl sayesinde deneyip çok beğendiğim Max Factor fondöteni %50 oranındaki Max Factor  indiriminden 34.50 TL ye almış bulundum =) Bu da hedefteki ikinci üründü.


Kayıplarda olan Essence  Dudak Kalemi Satin Mauve yi Işıl'a
In The Nude Rengini kendime aldım =)
Essence kalemlerin tanesi 3.75 TL
Bir de tatlışımın çok istediği ama Konyada Rossmann olmadığı için alamadığı RDL ojeyi aldım =)

Bunlar Işılcığımın :))

Bu arada Işılın blogu için tıktık =)

Bunlar benim =))




Sonra Maybelline jel eyeliner ım sona yaklaşmışken aslında Revlon için gittiğim Watsonstan (Revlon standı talan edilmişti istediğim hiç bir şeyi alamadım :// ) %35 indirimde olan Loreal Super Liner Gel Intenza Jel Eyeliner aldım. Bir çok kişiden aldığım duyumlara göre pek seviliyormuş.Fiyatı 27 TL.

Sonra yolum Flormara düştü =)
Radiant Pink Hightlighterı 7.50 TL ye düşmüştü. Aydınlatıcılarla aşk yaşıyorum =) Bir de bunu deneyeyim dedim.
Yeni çıkan ojeler ise 1.95 ti .Şimdilik iki rengiyle yetindim =)

Bu bayram indirimini boş alışverişlerle geçiştirmediğim için mutluyum.Kozmetik alırken lütfen aaaa bu bunu almış bende de olsun diyerek alışveriş yapmayın,almayın.Önce ihtiyacınız var mı, size uyacak mı bunu düşünün.Sonra alıp beğenmeyebilir ,pişmanlık duyabilirsiniz =)

Bayram indirimleri Gratis,Watsons ve Rossmannda devam ediyor.
Gratiste 14-19 Temmuz
Watsonsta 15-19 Temmuz
Rossmann da 10-19 Temmuz =)


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın.
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Güle güle kullan aldıklarını :)) Bu indirimleri bir türlü yakalayamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim =) yakalarsın inşallah bir sonraki indirimi

      Sil
  2. gule gule kullan cıcım cok guzel parçalar almıssın :)

    YanıtlaSil
  3. Alışveriş yaparken kontrollü ve ihtiyaca uygun davranmak lazım çok güzel bir noktaya değinmişsin (Mesela Flormar'ın aydınlatıcısı güzel görünüyor fiyatı da uygunmuş ama ben aydınlatıcı insanı değilim o yüzden pas geçiyorum gibi :P Öğrenmenin yaşı yok dedikleri bu olsa gerek :)) Fondöten ve makyaj bazını deneyince yorumlarsan sevinirim hepsini güle güle kullanın ve de iyi bayramlar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloga ilk başladığım zamanlarda kontrolü kaybediyor ve işe yarar yaramaz diye düşünmeden bir dolu ürün alıyordum indirimlerde. 1.5 sene sonunda tecrübe de devreye girdi ve sanırım iyiden iyiye akıllandım :İyi bayramlar :*

      Sil
  4. loreal lumi magic baz en merak ettiğim içlerinde yorumunu bekliyorum güle güle kullan hepsini :-))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP