Yine,Yeniden :Konuk Yazar :Mimarın Gözünden Makyaj-Essence Tekli Far No 74

Herkese selamlar..

 Biliyorum blogu çok ihmal ediyorum bu aralar.Ama geçerli ve şimdi açıklamayacağım başta dersler olmak üzere birtakım (daha sonra öğreneceksiniz tabiki ) sebeplerim var =)

Uzun bir ara vermiştim konuk yazar almaya .
Uzun süreli sessizliğe yakın bir zaman içinde yüz yüze görüşme fırsatı   bulduğum sevgili Işıl yani Mimarın Gözünden Makyaj son veriyor =)


Sizler de bu seriye dahil olmak için bana mail yoluyla ya da iletişim formumu doldurarak ulaşabilirsiniz =) (Bunun için bir blogunuzun olması şart değil.)

Konu dışı olacak ama bugün Anneler Günü. Başta annem olmak üzere bütün annelerin ve anne adaylarının gününü kutlarım =)

Şimdi sizi konuk yazarımın yazısıyla baş başa bırakıyorum..



    Herkese Merhabalar ;

Ben Mimarın Gözünden Makyaj blogunun sahibesi Işıl.

        Bugün  Essence markasının tekli farını birlikte inceleyeceğiz.
  Essence markası daha önceki blog yazılarımda söylediğim gibi Gratis ve bazı kozmetikçilerde satılıyor. Ürünün fiyatı 6,90 tl.
  Elimde Essence e ait çok fazla tekli far var..

Ürünün özelliklerine geçmeden önce bir bakalım ambalajı nasılmış?





                                
                * Açık şeftali / Şampanya tonlarında ışıltılı bir far.

                * Paketi sağlam olduğu için sürekli açılıp durmuyor.
* Fırça ile uyguladığınız zaman ışıltıları göz altına dökülebiliyor.
     O yüzden bende parmağımla tampon hareketlerle uyguluyorum.

                * Pigmentasyonu orta seviyede.
                Çok iyi değil , çok da kötü değil.

                * Kaş altlarını ve göz pınarlarını aydınlatmada başarılı.
Aynı zamanda yüzümde aydınlatıcı olarak da kullanıyorum.

                * Essence farlarda yaşadığım bir sorun ; ilk başlarda farın ışıltısı daha fazlayken , üst katman gittikçe ışıltısı azalıyor.

                                         
                             

* Benimkisi 74 Numara Peach Beach rengi.

* 2,5 gr lık bir ürün.

* 1 yıl kullanım ömrü var. Kolay kolay bitecek bir ürün değil.


Uygulanmış hali de bu şekilde ;




Genel olarak beğendiğim bir far oldu.
Eğer günlük kullanıma uygun , highlighter olarak kullanabileceğiniz bir ürün arıyorsanız buna bakmanızı öneririm.

Aranızda Essence farları kullanan var mı?
Var ise aşağıya yorumlarınızı bekliyorum :)
Seda'ya beni konuk ettiği için teşekkür ederim. Benim bloguma da bekliyorum hepinizi =)

Sevgilerr...




*Işılcığıma konuğum olduğu için çokkk teşekkür ediyor ve onun bloguna tıktık bakmanızı tavsiye ediyorum =))

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..

Seda
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP