Naturtint Organik Saç Boyası Deneyimi-Koyu Kestane

Herkese selamlar..

Geçtiğimiz günlerde Watsons tarafından gönderilen Naturtint Organik Saç Boyasını hep birlikte keşfedelim =)


 Karteleda gördüğüm renklerden en bana olabilecek olanı ''Koyu Kestane'' diye düşündüm..


Naturtint İspanya menşeili Phergal Laboratuarları tarafından geliştirilmiş,hayvanlar üzerinde denenmeyen yani Cultyfree bir marka .

İçeriğinde zararlı kimyasallardan paraben,amonyak ve rezorsin barındırmayan  boya maksimum renk ve maksimum koruma vaad ediyor.


İçinde ;
60 ml lik boya
Uygulama aplikatörü
Eldiven ,kullanım kılavuzu ve sample şampuan-saç kremi bulunuyor.

İçeriğinde buğday proteinleri,ayçiçeği özü,keten tohumu,limon özü,oleik asit (omega 9 ) biberiye yağı ,okaliptüs yağı,soya ,mısır,yulaf proteini özü barındırıyor ve bu doğal özler boyamanın yanında saçlara bakım etkisi sağlıyor. 

Öncelikle işe boyayı hazırlayarak başlıyoruz. Elimdeki ikiliyi  küçük olanı büyüğe yani uygulama aplikatörünün içine boşaltıp 2 dakika boyunca karıştırıyoruz.



2 dakikanın sonunda şu şekilde jel yapıda bir boya elde ediyoruz.


Boyamız artık uygulama için hazır.

Karışımı diplerden başlayarak tüm saça eşit miktarda uyguluyoruz.

Kulaklarınız ve enseniz batmasın diye bu bölgelere bir miktar vazelin uygulayabilirsiniz =)

Uygulamadan sonra bekleme süreniz 30 dakika.Eğer beyazlarınız çok fazlaysa bu süreyi 40 dk yapabilirsiniz.

Saç rengini 2 tona kadar açabilen ve 2 tona kadar koyulaştırabilen bir boya naturtint.

Ve kokusu asla rahatsız etmiyor çünkü neredeyse koku yok,biraz limon kokusu alıyorsunuz o kadar =)
Saç diplerinde diğer boyalarla boyandığında oluşan karıncalanma,kaşınma ve yanma hissi bununla boyadığım esnada bende oluşmadı.
Beyazlarım olmadığı için beyaz kapama performansı hakkında yorum yapamıyorum ama aşağıda göreceğinizi gibi kumral ve gölgeli saçlarımı iyi şekilde kapattı ..

Uygulama süresi sona erdiğinde boyayı saçtan akıtıp  paketten çıkan sample boy şampuanla  yıkıyoruz.
Ardında da yine sample boy saç kremini uyguluyoruz.

Şampuan ve saç kremini de çok beğendiğimi söylemeden geçmeyeyim..


Saçlarımı boyamadan önce rengi şu şekildeydi arkadaşlar =)



Boyadıktan sonra ;


Koyu kestane bende bu şekilde renk verdi.Şimdi sanki siyaha biraz yakın ancak bir iki yıkamada akacaktır =)


Yakın plandan saçlar önce ve sonra haliyle ;


Genel olarak performansını çok beğendiğim bir ürün oldu.Saçlarım daha parlak ve daha canlı.Renk olarak da çok hoşuma gittiğini söyleyebilirim =)


Ürünü Watsonslardan temin edebilirsiniz.
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 34.50 TL...

Sizler  yeni saç rengim  hakkında ne düşünüyorsunuz ?Yorumlarınızı merakla bekliyorum :D
Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. seda hanım boyanız harika olmuş rengi de çok yakışmış. acaba bu boya diğerleri kadar saçınızı yıprattı mı ve ortalama ne kadar rengini korudu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok teşekkür ederim :) Boya kesinlikle saçımı yıpratmadı, diğerleri gibi saç derisinde yanma kaşıntı gibi problemlere de yol açmadı =) Rengini ortalama 1 ay korudu ama daha sonra bir miktar akma oldu =))

      Sil
  2. merhaba, boyanızın rengini cok begendim. acaba bu boya kızıllık veya bakırlık yapıyor mu güneş ışığında? ben de denemeyi düşünüyorum fakat cevabınız evet ise denemekten vazgeçeceğim, iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,bende güneş ışığında kızıllık ya da bakırlık yapmadı,ancak boyadan önceki saç tonunuz bu konuda önem taşıyabilir her saç tonunda farklı reaksiyon gösterebilir bunu dikkate alarak almanızı tavsiye ederim =))(Benım boyasız saç rengim koyu kumral )

      Sil
  3. Tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Organik sertifikası olan bir urun mu acaba?

    YanıtlaSil
  5. naturugin markasını kullandınız mı

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir yazı olmuş, emeğinize sağlık. Ben dün akşam bu markanın 7N Fındık Kabuğu Sarısı tonuna boyadım. Göğüs hizamda saçlarım ve gür değil, ince telli. 1 kutu yeter sanmıştım ama yetmedi. Diplere tuttu 2 cm kadar:) geri kalanı eski koyu kahve tonum oldu:( Ben eldiveni taktım elimle uyguladım diplerden başlayarak boyayı. 35 dk bekledim. Dipte tepede 1cm lik daire gibi bir beyaz alanım vardı, onu da kapatmadı. Saçıma eskiden kendim sadece o tepede diplere Koleston 5.0 kahve tonundaki tüp boyasını sürüyordum. Tam saç tonumda olduğundan doğal duruyordu. Belki de bu Naturtint boya da sadece diplere tutmasının nedeni oraların eskiden beri Koleston 5.0 a boyanıyor olmasıdır. Bilmiyorum ama fiyasko oldu. Gerçi içinde eğer saçınızı tonunuzdan farklı renge boyayacaksanız N(natural) serisi değil G gibi natural olmayan seriye boyayın yazıyordu. Ben 7N yerine 7G alsaydım belki daha iyi olabilirdi. Şimdi 2. kutu alıp tekrar boyayacağım. Ama bilemedim yine 7N mi alsam diplerle aynı olsun diye yoksa önerdiği gibi 7G mi alsam, böylece diplere sürmeden ortaları boyasam tam okadar açar belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beyaz olmadığı için pek fark yaratmadı tabi beyaz kapatmada.5/6 yıkamada akmaya başladı tabi bende de =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP