MAC Isabel & Ruben Toledo Koleksiyonu: Ombre Blush -Kindergarten Red

Herkese selamm..


Bugünkü konuğum MUA Emre Turhal'ın davetiyle MAC Ankamall'da gerçekleşen şurada bahsetmiş olduğıum MAC Isabel & Ruben Toledo Lansmanında hediye edilen Ombre allık Kindergarten Red..

Koleksiyonda 3 adet  ombre allık bulunmakta..Bize hediye edilen Kindergarten Red dışında Azalea Blossom (pembe-eflatun tonlarda), Ripe Peach (şeftali tonlarda) iki allık daha bulunmakta...


Koleksiyonun ambalajı bilinen MAC ambalajlarına göre oldukça şık =) Ambalajlarına gerçekten bayıldım..
Harika bir tasarım olmuş..
Temiz ellerimle dokunmaya özen gösterdiğimi itiraf edeyim dokunmaya kıyamıyorum :D



Kindergarten Red sıcak tonlu bir allık..Pembe ve  nar çiçeği tonlarda ombre  geçişlerinden oluşuyor. MAC bu allığı "pastel nude içinde kızıl" olarak tarif ediyor... Allık içerisinde ışıltılar yok tamamen mat bir allık.






Elinizle dokunduğunuzda allığın sert yapıda olduğunu hemen farkedip eyvah diyebilirsiniz..
Çünkü ben öyle dedim..
Yapı olarak klasik MAC allıklara göre bayağı sert. Elinizle dokunduğunuzda kolaylıkla rengini alamıyorsunuz.

Ancak fırça ile dokundurup hafif karıştırınca rengini verdiğini görüp içiniz rahatlıyor..

Ben RT Blush Brush'la en iyi uygulamayı yakaladım..




Pigmentasyonu bilinen MAC allıklara göre bir tık zayıf. Ama böyle tonlu allıklar bence bu pigmentasyonda olması daha doğru.. Çünkü kırmızılığı ağır basıyor.Kıpkırmızı bir yüzle gezmeyi kimse istemez sanıyorum..


Alllıkta bulunan renk tonları ise böyle..


Uygulanmış hali ;

Flashsız ;


Flashlı;



Vermiş olduğu doğala yakın görüntüyü çok sevdim.
Az miktarda uygulamayı tercih ettim ben.Siz daha yoğun uygulama sağlayarak daha iddialı bir görünüm elde edebilirsiniz..


Kalıcılık konusuna gelirsek 5-6 saate kadar bozulmadan ve dağılmadan kaldı. Makyajımı silmesem belki de daha fazla da kalırdı =)
Genel olarak sevdiğim bir allık oldu..


Allık 10 gr. uzun süre bitmez  :))

MAC Toledo Koleksiyonu'ndaki Ombre allıkların fiyatı 93 TL ve MAC Mağazaları ile MAC Online'dan satın alabilirsiniz... Sınırlı sayıda olduğunu da belirteyim..


Bu güzel hediye için MAC'e ,   Emre Turhal'a  ve Şükrü Bey'e teşekkürler! =)


Siz koleksiyon allıklarını nasıl buldunuz ?

Bir sonraki posta kadar esen kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Ambalajlarına bayılıyorum rengi de çok güzel :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Biraz daha pigmentli olsaydi daha iyi olurdu onun disinda rengi guzel ❤️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP