Freeman Kömürlü ve Siyah Şekerli Yüz Maskesi-İlk izlenimler

Herkese selam.
21 Mart baharın müjdeleyen gün..Hoşgelmiş bahar.


21 mart yani Nevruz..Türklerin (Göktürklerin) Ergenekon'dan demirden dağı eritip çıkmalarını, baharın gelişini, doğanın uyanışını temsil eder. ^_^MÖ 8. yüzyıldan günümüze kadar her yıl 21 Mart'ta kutlanır.



Bu güzel günde size Freeman markasına ait Seda ve Sena İle Kışa Merhaba 
etkinliğinde hediye edilen Kömürlü ve  Siyah Şekerli Yüz Maskesinden bahsedeceğim.Hem maske hem de peeling olan bir ürün aslında =)







Firma der ki ;

Bu eşsiz arındırıcı maske doğal temizleme özelliğine sahip aktif kömür içeriği ile cildi fazla kurutmadan yağını dengelemeye ve temizlemeye yardımcı olur. Siyah şeker ise cildi ölü hücrelerden arındırıp yumuşatmaya yardımcı olur. Tüm cilt tipleri için uygundur.

Kullanımı: Gözle temasından kaçınarak, yüz ve boyun bölgesine uygulanır. Ciltte 5-7 dakika bekletildikten sonra 1-2 dakika nazikçe masaj yapılır. Daha sonra ılık su ile yıkanır. Haftada iki kez veya ihtiyaç duyulan sıklıkta kullanılabilir.



Maskenin içindeki şeker tanecikleri biraz iri. Yaklaşık olarak 10-15 dakika kadar beklettim ben.

Sonrasında nazik dairesel hareketlerle yüzümde ovalayıp ılık su ile duruladım.

Temizleyici etkisini aynaya bakar bakmaz hissettiğimi söylemeliyim.
Bize hediye edilen bir kaç kullanımlık ben 5 kez kullandım.

Peeling etkisini de gayet başarılı buldum..

İlk izlenim olarak ürünü gayet başarılı buldum..

Geçenlerde bitenler yazımda da çok sevdiğimi ve büyük boyunu alacağımı belirtmiştim =)

Büyük boyunu temin ettiğimde daha ayrıntılı olarak blogda yer vereceğim kendisine. Parfümerilerden ve Watsonslardan temin edebilirsiniz Freeman ürünlerini.


Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın =)
Seda
xoxo


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP