24 Ekim 2014 Cuma

Yine Bir Mim =)


Herkese selam =)

Sihirli Mavi ve Melodi beni mimlemiş hemen cevaplıyorum =)
Dart ödüllerimi dağıtmıştım hatırlarsanız tıktık =)


Haydi sorulara geçelim:

1- Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime:
Yaşam biçimi. 

2-  Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da ara verdiğiniz?
Müzikten bıkılır mı yaa :) Yaklaşık olarak 4 senedir müzikle fazlaca ilgiliyim. Çocukluğumdan beri şarkı söylemeyi severim :D Bana göre çok iyi bir sese sahip değilim ama iyi söylediğimi düşünenler var =)
Gitar çalıyorum bu arada benn :D

3- Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanız astığınız, fan dediğimiz türden?
Yabancılardan çok fena Justin Timberlake severim :=) Posterini ortaokuldayken asmışlığım vardır :)

4- Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Sadece klasik müzik dinleyebilirim kısık sesli olmak şartıyla =)

5- Çok klasik ama yine de sormak istiyorum: Sizin türünüz hangisi?
Rock,alternatif rock, pop diyebiliriz =)

6- "Asla dinlemem" dediğiniz bir tarz var mı?
Güzel olan her şeyi dinlerim içimi baymadığı sürece :D

7- Size bir şarkıcı olsanız, kim olmak isterdiniz desem?
Şebnem Ferah !

8- İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
Her önüne gelen şarkıcı olduğunu iddia eder oldu. Teknolojinin gelişmesi seslerle acayip şekilde oynanıyor olması can sıkıcı :) Herkesin albüm yapmasını engellerdim kesinlikle =)

9- "Bu şarkı benim!" dediğiniz bir şarkı var mı?
Sezen Aksu'nun "Küçüğüm" , Şebnem Ferah ''Sil Baştan'',Athena ''Ben Böyleyim ''

10- TV'lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle, sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Eğlenceli ve kaliteli olduğu sürece izlerim benim için sıkıntı olmaz =)

11- "Kim şarkı söylemesin?"sorusuna vereceğiniz ilk isim ne olur?
Sinan Akçıl. O sadece beste filan yapsın söz yazsın mümkünse :D




Yapmak isteyen herkesi  mimledim =).

Sahip Olduğumuz En Değerli Şey Hayat, Onu Ertelememeli!

Sahip Olduğumuz En Değerli Şey Hayat, Onu Ertelememeli!

Sahip Olduğumuz En Değerli Şey Hayat, Onu Ertelememeli!

Dünya’da ve Türkiye’de meme kanseri her yıl giderek artıyor. Kendiniz ve sevdikleriniz için geç kalmayın, hatırlayın, hatırlatın!
URBAN Care, Ekim ayı boyuncaMeme Kanseri Bilinçlendirme kampanyası ortakları kozmetik ve kişisel bakım marketleriyle birlikte konuya dikkat çekmek üzere pembe noktalar oluşturuyor. Tüm ay boyunca işbirlikçilerinin de verdiği destek ile pembe noktalarda tüketicilere elle ve gözle muayene, mamografi ve erken teşhisin önemi, meme kanseri riskini artıran unsurlar gibi konularda farkındalık yaratacak bildirimler yapılacak.
Farkında ol! Korkma!
Meme kanseri en kolay taranabilen ve erken teşhisi hayat kurtaran bir kanser türüdür.
Elle, gözle ve mamografi muayenesi gibi basit kontrollerle kendinizi gözetim altında tutabilirsiniz.
35 yaşını geçtiyseniz 1 kez mamografi çektirin. Her yıl uzman hekime muayene olun.
40 yaşını geçen kadınlar her yıl veya iki yılda bir mamografi çektirmeli ve her yıl uzman bir hekime meme muayenesi olmalıdır.
50 yaşını geçen kadınlar ise her yıl mamografi çektirmeli ve hekime muayene olmalıdır.
Meme Kanseri Riskini %30-%40 artıran unsurların neler olduğunu unutmayın!
Fazla kilolar
Sağlıksız beslenme
Hareketsiz yaşam
Alkol ve sigara kullanımı





*Selen Kozmetik 9 yıldır Türkiye’de meme kanseri bilinçlendirme çalışmalarına destek vererek aynı zamanda paraben, sülfat, silikon içermeyen doğa ve insan dostu saç bakım ürünleriyle hem size hem saçınıza değer veriyor. 

23 Ekim 2014 Perşembe

Mim;2015 ten Beklentilerim



Herkese selam..

 Yine bir mim yazısıyla birlikteyiz :D
Sevgili cansu ve buse beni mimlemiş..
Gelin hep birlikte 2015 ten beklentilerim nelermiş bakalım =)



1-İkinci üniversitesinin 3. sınıfında olan bir öğrenci olarak son sınıfa alttan dersi olmadan girmeyi diliyorum :P :D



2-Yeni bir aşk yeni bir iş yine gülecek bir neden istiyorum :P :D



3-2014 blogum için oldukça güzel geçti, 2015 te öyle geçsin istiyorum.Yine yeni dostlar edinmek, dolu dolu içeriklerle karşınızda olmak,çizgimi bozmadan kimsenin işine karışmadan kendi duruşumla blogumu ilerletmek istiyorum =) Bloguma aşkım gün geçtikçe büyüyor =)



4- Bol bol fotoğraf çekmek istiyorum :D Yeni yerler keşfetmek, objektifimle ilginç şeyler yakalamak, bunları da burada paylaşmak istiyorum :)


*google dan alıntı =)


5- Herkes için mutluluk istiyorum. Sağlık ve huzurla birlikte..






6-Bunlar dışında yaşanan facialardan ders alınsın istiyorum. Soma şehitleri unutulmasın..
Silahlı kuvvetlerimiz her türlü kötülükten uzak olsun,şehit haberlerini duymayalım istiyorum..
  Bütün iyi dileklerim güzel ve yalnız ülkem için olacak..
Huzurlu  barış dolu günler diliyorum Türkiyeme..
Sevgili dostlarımm Senayı ve Melodiyi, Nesliyi ve yapmak isteyen herkesi mimliyorum =))

Sevgiler,Seda

22 Ekim 2014 Çarşamba

Benim de Dart Ödülüm Olmuşş kii :))

Herkese merhabalar=))


 Busecim   beni dart ödülüne layık görmüş çgörmez kendisine çok  teşekkür ederim tabii ki :) 


Nedir bu ödül her yerde gördüm amacı nedir derseniz blogların hem birbirlerini tanımasına keşfetmesine yardımcı oluyor hem de bir ödülünüz olmuş oluyor :)
     


Bu ödülün küçük şartları var elbette bakalım neymiş:


  1.  Ödülün fotoğrafını yayınlamak
  2. Size ödül veren blogun bağlantısını eklemek
  3. 15 bloga bu ödülü dağıtmak

Şimdi ben de ödülümü aldığıma göre geleyim 15 kişime :) :)


Benim bu ödüle layık gördüğün 15 kişi böyle :)

Öptüm hepinizi :D

21 Ekim 2014 Salı

Rimmel London Wonder'full Argan Yağı İçeren Maskara-001 Black

Herkese selamlar =)

Günün konuğu artık her birinizin Watsonlarda satılıyor olduğunu bildiği Rimmel London markasının argan yağlı maskarası =)




Söylemeden edemeyeceğim şu ambalaj renginin güzelliğine bakınız =))

Her zamanki gibi şıklıkta üzerine yok =)





Yaklaşık olarak 1,5 aydır düzenli kullandığım bir ürün olduğu için artık yazma zamanım geldi diye düşündüm..

Peki maskarayla aram nasıl?

Acaba beni tatmin  etti mi ?

Benim maskara seçimim genellikle böyle esnek ve iri fırçalar şeklinde olmuştur. Çünkü bana göre maskaranın kirpiklerime vereceği hacim oldukça önemli.


Bu iri fırça sayesinde tek kat uygulamada  bile ;
-Kirpiklerimi uzun görünüyor
-Siyahlığını verme konusunda oldukça başarılı..
-Kirpikleri tararcasına tek tek ayırmada başarılı =)

Hemen bir tek kat fotoğrafı gelsin =)





-Alt kirpik uygulaması biraz sıkıntılı kızlar.Fırçanın büyüklüğünden kaynaklı bir durum olsa gerek. (Ya da benim beceriksizliğim bilemedim :D )


Gel gelelim bence 2 kat uygulama yeterli..
Neden derseniz şu yüzden ,


3. katta yer yer topaklanmalarla karşılaşabilirsiniz :) Kapasite olarak 2. katta zaten doğal hoş bir görünüm elde ediyorsunuz :) 3. katı uygulamak gereksiz =)



-Maskaranın dökülme ve akma sorunu yok. Sürüldüğü gibi kalıyor kendisi =)


Argan meselesine değinelim biraz da..

Düzenli kullanımda  argan yağı sayesinde kirpiklere bakım yaptığını vaad eden maskaramız ,  kullandığım süre boyunca kirpiklerimde dökülme yapmadı. Kirpiklerin uzadı mı beslendi mi diye sorarsanız, ben çok fazla bir fark görmedim. Ama dökülme yapmaması belki de dolaylı yoldan beslediğinin işaretidir diye düşünüyorum =)


Ürünün fiyatı 20 TL.
Watsons karttan çıkan indirim kuponuyla 16-17 TL arasında bir fiyata düşüyor =)

Günlük makyajınızda rahatlıkla kullanacağınızı düşündüğüm bu maskarayı ben sevdim,sanıyorum ki sizler de beğenirsiniz =)


Bir sonraki posta kadar esen kalın ve  Melodiyle düzenlediğimiz  çekilişimize katılmayı unutmayın =) 

Sevgiler,Seda

20 Ekim 2014 Pazartesi

Çekiliş Zamanı :) Melodi ve Seda'dan The Balm Çekilişi (KAPANDI )


Herkese merhaba :) 

Melodinin pembe dünyası blogunun sahibesi , aynı zamanda kısa süredir tanımama rağmen çok sevdiğim bir arkadaşım olan Melodiyle sizlere bir sürpriz hazırladık =)

İnstagram ve blogla eş zamanlı olarak  1 kişi bizden  hazırlamış olduğumuz The Balm paketini kazanacak =)


Paket içeriği;
-The Balm Smoke Balm Far Paleti
-The Balm Reada My Lips Hubba Hubba Lip Gloss



İnstagramdan katılmak için her ikimizi de takip edip bu fotoyu #melodivesedadadantehebalmcekilis #cekilis tagleriyle bizi etiketleyerek paylaşıyorsunuz =)

melodi instagram ; @melodidolem
seda instagram ; @ojecanavariblog




*Blogdan katılım için zorunlu tek şart her ikimizin blogunu  GFC ve G+ dan takibe almak :) 


Yok ben ek hak istiyorum diyorsanız  sosyal medyada bizi takip edip (twitter-facebook) hesaplarınızda çekilişi paylaşmanız + 1 hak

Seda twitter; TIKTIK =)
Seda facebook sayfa ; TIK TIK =)

Melodi twitter; TIKTIK =)
Melodi facebook sayfa ; TIK TIK =)


Blogunuzda ( sadece çekiliş duyuruları için açılmış bloglar ve 100 takipçiden az blogların paylaşımı geçersiz sayılacaktır ) paylaşmanız +2 hak kazandıracak :)

* İki blogu da takip etmeyenin katılımı geçersiz sayılacaktır !

   Melodinin blogu için;


İki blogun da çekiliş postunun altına GFC ile takip ettiğiniz ismi, sosyal medyada takip ettiğiniz isim ,paylaşım linklerinizi  ve mail adresinizi bırakmayı unutmayın :)

Kazanan random.org ile belirlenecek olup kargo bize ait =)
Çekilişe katılmak için son gün  5 Aralık Cuma  2014....


Herkese bol şans :)

Organique Pell Off Papaya Yosun Maskesi Deneyimim

Herkese selam ve mutlu haftalar =) 
Geçtiğimiz ay Organieque tarafından deneyimlemem için gönderilen yosun maskesi pazartesi konuğum =)

Organique'den biraz bahsedecek olursam hayvanlar üzerinde deney yapmayan içeriği temiz Polonya menşeili bir firma :) İnternet sitelerini buradan inceleyebilirsiniz =)



Bana gönderilen Papayalı yosun maskesinin yanında Organique cilt tipime uygun olan (karma cilt )

1 adet 2-3 kullanımlık kil maskesi,
Serum (tester )
Nemlendirici (tester )  şeklinde bir paket hazırlamış =)


Maskeyi Organique in uygulama önerisine göre kullandım.

Öncelikle cildimi temizleyip 1-1.5 çay kaşığı kadar kil maskesini bir miktar ılık suyla karıştırıp  metal olmayan bir spatula ile karıştırıp cildime uyguladım.


10-12 dk boyunca kil maskesini cildimde kurumasını engelleyerek ara sıra cildimi ıslak parmak uçlarımla nemlendirdim :) Kil maskesinin yüzde kurumaması gerekiyormuş =)


Süre sonunda yüzümü yıkadım.  minik şeffaf kutudaki serumu ince bir tabaka halinde yüzüme uygulayıp asıl kahramanımız olan yosun maskesi uygulamasına geçtim.


1 paket yosun maskesiyle 3 uygulama yapılabiliyor. Göz kararı 3 bölerek kullanacaksınız yani =)

Yosun maskesini bir miktar su ile hızlıca karıştırıp krema haline getiriyoruz. Bekletmeden karışımı yüzümüze spatula ile orta kalınlıkta uygulayıp 10-12 dk kurumasını bekliyoruz.Göz çevresine gelmemesine dikkat =)


10-12 dk boyunca kıpırdamakk yok :D 

Ürünün kuruyunca (matlaştığı zaman kurumuş demektir ) ıslattığınız parmak uçlarınızla kenarlarından soyuyoruzz =) Tek hamlede çıkarabilmiş biri olarak kendimi kutluyorum :D
Ürün kaldıysa ıslak pamuk yardımıyla temizlemeniz yeterli.
Ardından son olarak nemlendiriciyi uyguladım ve sonuç temizlenmiş rahatlamış bir cilt !

Yüzümdeki bıraktığı ferahlık hissi gerçekten çok güzeldi..

Yüzümdeki gözeneklerin rahatladığını, cildimin temizlendiğini söylemeliyim..

Siyah nokta oluşumunu  azaltmış olması 2 kat daha sevgimi pekiştirdi kendisine :D

Çokk çokk beğendiğim bir ürün oldu kendisi.
Doğrusu bu kadar seveceğimi tahmin etmezdim.
Tek sevmediğim tarafı sanıyorum yosundan kaynaklı olan kokusu . Bunun dışında karma ciltlere tavsiyemdir :D 
Bittiğinde alır mısın Seda sorusuna cevabım ;Evet !


Ürünle tanışmamı sağlayan Organique Türkiye'ye çok teşekkür ederimm ^_^

Bir sonraki posta kadar esen kalın,Sevgiler
Seda
xoxox


Sedayla Sonbahar Çekilişi Kazananı

Herkese selam =) 

Normalde 30 ekimde son bulacak olan çekilişi önceden sonlandırma kararı aldım =)

Blog ve instagramla eş zamanlı yapmış olduğum Sedayla sonbahar çekilişine blog ve instagramdan toplam geçerli katılım 194 oldu =)


Random.org 57 numaradaki ismi seçti. İnstagramdan katılan betushunblogu isimli takipçim hediyeleri kazandı =)



Kendisini tebrik ediyor ve bilgilerini ulaştırmasını bekliyorum..

Yeni sürprizim ise az sonra sizlerle takipte kalın =)

Sevgiler..
Seda

19 Ekim 2014 Pazar

Yaz Favorileri Bölüm 2 ;Makyaj

Herkese selam :=)
 Pazar akşamı postuyla birlikteyiz =) Geç kalınmış bir yazı olan yaz makyaj favorilerimi sizinle paylaşmaya geldim =)

Cilt favorilerim için buraya tıktık =)

İlk olarak ten grubu ile başlayalım..

 Yaz mevsiminde hafif yapılı ürünler tercih etmeliyiz artık bunu hepimiz biliyoruz sanıyorum =) 
Ben de yazları çok fazla makyaj yapmamayı tercih etmekle beraber hafif yapıda ürünler tercih ediyorum özellikle ten grubunda..
Bu yaz favori ten ürünlerim Balm Shelter, Limonian High End Touch BB Krem -Fondöten ve Oriflame BB krem oldu.. Her biri hem hafif yapılı hem de kapatıcılık konusunda ortanın üstündeler =)

Hepsinin yazıları blogda da mevcut zaten :)

Pudra olarak vazgeçmem yine sevmekten dediğim Rimmel London Stay Matte pudram parlama karşıtı ve gün boyu sabitleyici özelliği ile yaz boyun yine benimleydi =)

The Balm Balm jovi paletindeki disco disco (mary lou olur kendisi ) ve pop pop (frat boy allık )
disco disco aydınlatıcı yani luminizer olarak hereks gibi benim de favorim, Pop pop ise tipik bir yaz allığı zaten..

Bu palet sayesinde evdeki çoğu allık açılmayı bekliyor  :D

Paletteki farları da göz makyajımda sıklıkla kullandığım doğrudur :D (Açık tonlarını )



Gelelim dudak ürünlerine ;



Yaz ayları cıvıl cıvıl renkler demek :)
Dudaklar da haliyle mercan pembe şeftali tonlarıyla tanışıyor :)
Resimde gördüğünüz ürünler soldan sağa NYC lipbalm, Essence ruj glow glow neon!, Essence ruj no 01 coral calling, Maybelline Baby Lips Cherry Me , Maybelline ruj Coral Tonic, Flormar LF ruj no 33,Flormar ruj  D37,Farmasi ruj no 23, Oriflame very me ıncredi balm, Nivea Fruit shine  Strawberry, Catherine Arley lipgloss no 106, oriflame tender care lipbalm, Farmasi lipgloss no 06..


Bir çoğunun ayrıntılı yazıları blogda mevcut.. Olmayanlar tabiki yazılacak =)



Göz grubu ;

Bana göre  benim makyajımda yaza damgasını vuran seri Oriflame the one serisi ! Rimeli ve krem farları (  Beige Pearl ve rose gold ) göz makyajımda vazgeçilmez üçlüm oldular..

Golden rose keçe uçlu eyeliner , flormar dipliner ,farmasi eyeliner ,maybelline jel eyeliner,catherine arley waterproff maskara  aynı şekilde yaz favorilerim arasında yerini aldı =)
Essence long lasting göz kalemi ve far bazı da severek kullandığım yaz göz makyaj ürünlerimdi..


Maybelline krem far (pink gold )  ve the balm tekli far (luscious lani) ayrı ayrı severek kullandığım iki yaz farı olmayı başardılar..

Flormarın bu far paletindeki pembe beyaz ve açık mavi tonları da sıklıkla kulandım =)

Aslında dah fazla favori ürünüm var ama eleyerek bu kadara indirgedim :)

Sizlerin favori yaz makyaj ürünleriniz neler ?

Ben şimdiden yazı özledim..
Postumu da ilk defa bir şarkıyla sonlandırıyorum.. :D

Sevgiyle kalın..
Seda
xoxo




Konuk Yazar ;Biraz Makyaj Çokça Bakım- Otacı Saç Toniği


Herkese selamm =) 
Ekim ayı konuk yazarım biraz makyaj çokça bakım blogunun sahibesi Şule =)  Şulenin blogu için tıktık =)


Bakalım yazısında bizlere hangi ürünü anlatmış =)
Keyifli okumalarr :))





Merhabalar,
Bu ayın konuk yazarı olarak hepinizi selamlıyorum :) Ben BİRAZ MAKYAJ ÇOKÇA BAKIM blogunun yazarı Şule. 
Öncelikle sevgili Seda'ya beni konukyazar olarak kabul ettiği için teşekkür ediyorum. Ve hemen sizlerle yorumlarımı paylaşmak istediğim ürüne geçiyorum.
İnce telli ve çok dökülen saçlara sahibim. Malesef bu dökülme git gide daha da artıyor. Kan ya da vitamin eksikliğim yok. Neden döküldüğünü anlayabilmiş değilim. Sanırım bir doktora gitmekte fayda var. Ama doktordan önce bana faydası olacağını düşündüğüm birçok ürünü denedim. Bunlarda biri de Otacı dökülmeye karşı saç bakım toniği.





Otacı dökülmeye karşı saç bakım toniğinin vaatleri şunlar:
1. Saç dökülmesini önleme
2. Saçları güçlendirme
3. Saç tellerini kalınlaştırma
Uygulaması ise çok basit. Her sabah saç diplerinize sıkıyorsunuz ve saçınıza şekil veriyorsunuz. Durulama yapmanıza gerek yok. Sprey şeklinde başlığı var. Uygulaması bu açıdan da kolay.



İçeriğine bakacak olursak: Deiyonize su, etanol, gliserin, buğday proteini, civanperçemi, ısırgan, papatya, lavanta, B3 ve B5 vitaminleri. Bu maddelerden etanol dışındakiler zararsız. Etanol hakkında araştırma yapmama rağmen net bir bilgi bulamadım. Tek bulabildiğim alkol türevi bir madde olduğu. Zararlı olup olmadığını bilenler bizi de bilgilendirsin lütfen :)


Ben bu ürünü düzenli olarak kullanamadım. En fazla beş gün kullanabildim. Sonra ara verdim, sonra tekrar başladım derken bir türlü düzen tutturamadım. Bu sebeple saç dökülmesini önlüyor ya da önlemiyor diyemiyorum. Ama kullandığım süre boyunca saç dökülmemi engellemediğini söyleyeyim yine de.


Ürünü düzenli kullanamamamın nedeni saçımda kepek oluşmasına neden oluşu oldu. Önceleri bu üründen olduğunu düşünmemiştim aslında. Ama bıraktığım zaman kepeklerin yok olup kullanmaya başlayınca tekrar baş göstermesi bu üründen uzaklaşmama neden oldu. Bir diğer olumsuz etkisi ise bu ürünü kullandığım zaman saçımın daha çabuk yağlanması. Saç diplerine uygulandığı için sanırım özellikle o bölge çabuk yağlanıyor.


Kepek oluşumuna ve yağlanmaya neden olması sebebiyle benim memnun kalmadığım bir ürün oldu. Bu sebeple de bir daha almayı düşünmüyorum. 
Bu noktaya kadar sabredip okuduğunuz için teşekkür eder, benim bloguma da beklerim :)


Şuleye yazısı için teşekkür ediyor ve bir sonraki konuk yazarım olmak isteyenler için ojecanavari06@gmail.com a mail atmalarını bekliyorumm :)
Sevgiyle kalın =)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...