Neutrogena Pembe Greyfurt Özlü Yağsız Nemlendirici Krem

Herkese selam :)
Dün gece instagramda duyurduğum gibi bugün konuğumuz Neutrogena Pembe Greyfurt Özlü Yağsız Nemlendirici Krem..





Ferahlatıcı pembe greyfurt kokulu formülü ile cildi nemlendiriyor,pürüzsüzleştiriyor ve canlandırıyor..ürünün vaadleri bunlar =)


Gerçekten çok güzel kokuyor ya :D



Ürünü sabahları ve akşamları temiz cildime uygulayarak kullanıyorum.Makyajın altına bile uyguluyorum.Çünkü yağsız formülü sayesinde makyaj altı için uygun bir nemlendirici =)

Günlük kullanım için oldukça uygun fiyatlı ve başarılı bir ürün.

Cildimde matlaştırıcı etkisini ve sivilce oluşturmamasını çok sevdim =)

Tüp içerisinde olması istediğimiz miktarda ürünün elimize gelmesini sağlıyor.



Yapı olarak çok sevdiğim bir nemlendirici. Nemlendirme seviyesi ortanın bir tık üstü (Cilt tipine göre farklılık gösterebilir )




İndirimde 6-7 tl gibi bir rakama düşüyor kesinlikle alıp denemelisiniz =)



Bir sonraki postta görüşmek üzere.

Sevgiler
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. ah ben internetsi kaldım telefondan instagram da göremedim ama şimdi görünce ne mutlu oldum emeğine sağlık sedacıım indirim de almak istiyordum çok iyi oldu bu yazıyı yazman tam istediğim bir ürün öpüyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sen mutlu olduysan ben de çok mutlu oldum bak şimdi :-D Çok öptüm bende :-*

      Sil
  2. Bana da hiç iyi gelmedi bu ürün hep sivilce yaptı anneme vermek zorunda kaldım :( Ciltten cilde ne kadar değişiyor Seda'cım değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya o kadar fark ediyor ki :-) herkesin bayıldığı ürünler de bende sivilce yapıyor çok ilginç :-D

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP