Makas Ankara Deneyimim

Herkese selamlarr :)


Yaklaşık 2 hafta önce Zeynep hanımın nazik daveti üzerine Çayyolu Makas şubesini ziyarete gittim =)

Sınavlara hazırlık ve etkinlik dolayısıyla yoğun tempoda yazıyı biraz geciktirdim =)



Öncelikle size Makastan biraz bahsetmek istiyorum..

 MAKAS, Erdem Kıramer markasının 50 yıllık tecrübesi sonucu yaratılmış, temel ve yaratıcı  eğitimler almış kuaförlerin yeteneklerini özgürce sergiledikleri konsept bir salon zinciri.  İlk şubesini İstanbul'da açtıktan sonra, yenilikçi sistemiyle farkını ortaya koymuş ve peşpeşe şubeler açmaya devam etmiş. Bunlardan biri de Ankara Çayyolu Makas! İki katlı bu şube farklı vitrin dizaynıyla  ilk anda dikkatinizi çekmeyi başarıyor.Gerçekten her detay ince ince düşünülmüş. Bu kadar  emek harcanınca ortaya harika bir konsept çıkmış.Yaklaşık 6 aydır da Ankarada hizmet veriyor Makas.

Maalesef ben hafta içleri uygun olamadığımdan Pazar günü gitmek durumunda kaldım Zeynep hanımı göremedim :/
Ama tatlı ortağı Aybike hanım benimle çok güzel ilgilendi =)
Sizlere öncesi ve sonrası fotoğrafı paylaşmak isterdim ama yapılan uygulamalardan önce fotoğraf çekmeyi unuttum maalesef :D
1 sene önce rengini açtırdığım saçlarımı daha sonra ani bir kararla siyaha çevirdim  belki önceki halini hatırlayanınız vardır (Rezaletti )
Bülent bey saçlarıma bakım yaparak işe başladı =)

Biliyorum tıpkı pasta kremasını andırıyor ama o bir saç maskesi =)
Hem de ne maske !Buram buram çikolata kokuyor! Bir ara yesem mi acaba diye düşündüm :D Zor tuttum kendimi :D


Fırına verilmek üzere paketlenmiş buram buram çikileta kokan saçlarım 

:D (Tabiki fırın şakaydı )


Maskenin saçlarıma işlemesini beklerken ikram edilen Mardin 

kahvesinden bahsetmeden edemeyeceğim.Yahu o ne güzel bir şeydi 

öyle ! Makasa gittiğinizde ısrarla isteyiniz :D
Bonus Seda =)

Maske uygulamasından sonra kesim işlemine geçildi.Aslında saç kestirmeye çok karşıyım ama emin ellerde olduğumu hissettiğim için karşı çıkmadım :)

Kesim ve bakım sonrası saçlarımın hali..



Tek kelimeyle bayıldım !

Profesyonelliğin önemini bir kez daha anlamış oldum.. 

Gerçekten hizmet anlayışları ve  ilgileri harika..

Bülent Bey harika bir iş çıkardı=)



Unutmadan söyleyeyim Davines ürünlerini Makasta bulabilirsiniz =)




Yoğun tempodan kurtulduğumda hem Zeynep hanımı görmek için hem 

de Milkshake almak için kesinlikle yeniden gideceğim.

Beni çok güzel ağırlayan sevgili Aybike hanıma ve Bülent beye kısacası 

Makas Ankara Çayyolu şubesine çok teşekkürler.

Makas hakkında detaylı bilgilere (fiyat, kampanyalar, haberler)  http://makas.com.tr/  'den ulaşabilir, instagram hesabını @makasankara ve tabi ki @bulenthairstylist takip ederek uygulamalarını görebilirsiniz.

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın,Sevgiler
Seda
xoxo 

Yorumlar

  1. İşte instagramda gördüğümden beri yayınlanmasını beklediğim bir yazı :))))
    Harika olmuş canım saçların, ben de bu aralar saçlarımla baya bir değişiklik yaptım ama hepsinden memnun kaldım, saç önemli yahuu insanın psikolojisini düzeltiyor.
    Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlar ve kuaför gerçekten çok önemli. Teşekkür ederim canım =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP