Konuk Yazar;Melodie'nin Pembe Dünyası -Dirty Works El Kremi

Herkese selam =)
Kasım ayı blog konuğum kilometrelerce uzağımda olsa da bana bir o kadar yakınmışcasına çok sevdiğim arkadaşım Melodi =)

Bizlere neler anlatmış hep birlikte bakalım =)



Merhaba :) 
Ben Melodie'nin Pembe Dünyasının yazarı Melodi :) Bugün canım arkadaşımın blogunda konuk yazar olarak sizlerleyim. Öncelikle ben kimim? nelerden hoşlanırım? Blogumda neler yazmaktayım biraz onlardan bahsedeyim . 
Adım melodi , 25 yaşındayım. İzmir'de yaşıyorum. İzmir Ekonomi Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünden mezun olup Ege Üniversitesinde Halkla İlişkiler ve Tanıtımda Yüksek lisans yaptım hatta  daha çiçeği burnunda bir mezunum 1 aylık :) En sevdiğim renk bloğumdan da anlaşıldığı gibi pembe . Pembegillerin hepsini severim :) Alışverişkolik biriyim. Tüm paramı kozmetiğe yatırabilirim. Çevremin teşvik etmesiyle blogger oldum aslında. İyi ki olmuşum diyorum artık. Ay başında 1 yaşına girdi blogum. Taze blogger da denilebilir :)

Bloğum kozmetik, güzellik, alışveriş, indirimler, bakım, tırnak bakımı, saç bakımı ve modeller  yani aklınıza gelecek her türlü güzellikle ilgili yazılardan oluşmakta.


 Bugün ben size kış geldi diye  yanımızdan ayırmadığımız  el kremlerinden  benim için en favori ürün olan  Dirty Works el kreminden bahsetmek istiyorum. 
Havalar soğudu ve hemen kışlıklar çıktı peki sadece cildimizi kıyafetler mi koruyor  ... Tabi ki hayır. Nasıl yazın güneş koruyucular nemlendiriciler sürüyorsak kış içinde  bakım ürünleri sürmemiz gerek . Ben kışın ellerim, ayaklarım, vücudum ve dudaklarım çatlamasın diye daima bakım ürünü kullananlardanım. Ama en çok el kremi kullanıyorum ve ürün denemeyi sevenlerden olduğumu bilirsiniz fakat  bir ürün var ki  sanırım bitti mi alacaklar listeme ekleneceklerden...

İçeriğinde kakao yağı ve jojoba özü var. Mis gibi bir kokusu var. Kakao kokusundan çok daha farklı parfüm kokusu gibi kalıcı ve yoğun. Eli kolayca nemlendiriyor ve yağlı bir bitişi yok. Uzun sürede dayanıyor. Ben seve seve kullanıyorum bitti mi bir daha alacağım:)




Melodiye konuk yazarım olduğu için teşekkür ediyor ve bloguna mutlaka göz atmanızı tavsiye ediyorum.Ortak düzenlediğimiz The Balm çekilişine de katılmayı unutmayın son 8 gün =)

 Bir sonraki konuk yazarım olmak isteyenler için ojecanavari06@gmail.com a ulaşmalarını bekliyorum =)

Görüşmek üzere sevgiyle kalın =)
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. 6 tl gibi bir şey di uygun fiyatı vardı

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim. Ayrıca kabul edersen ben de konuk yazar olmak isterim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba konuk yazarlık için mail atabilirsiniz :)))

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP