Farmasi True Color Lipstick No 12

Herkese selam =)

Pazartesi geldi çattı sendromsuz geçer umarım :D

Haftanın ilk konuğu kırmızı ruj kullanmayı pek tercih etmeyen biri olarak onunla kırmızı ruj sürmeye alıştığım Farmasi True Color no 12 nolu güpgüzel ruj =)




Kendisi kullandığım 2. farmasi ruju =)



Pigmentasyonu harika bir ruj.. 

Rengini tek sürüşle elde edebilirsiniz..

Ve sürümü o kadar rahat ki yumuşacık bir yapısı var..

Rengine ön yargılı yaklaştım çünkü iddialı =) 
Ve ben pek kırmızı tonlarını tercih etmezdim makyajımda..
Taa ki onunla tanışana dek =)




Kullanmadan önce dudak peelingi yapıp dudağı ruja hazırlamanızı tavsiye ederim çok daha hoş görünüyor..



Peelingten sonra bir miktar kapatıcıyı dudağınıza uyguladığınızda hem kalıcılığını arttırır hem de çok daha düzgün bir görünüme ulaşırsınız =)
Ayrıca lipbalm eşliğinde kullanmanızı tavsiye ederim :)

Buradan diğer renkleri inceleyebilir ve ruju edinebilirsiniz..

Genel olarak sevdiğim bir ürün oldu kendisi.. 

Sizin Farmasi ruj favorileriniz hangi renkler ?? :)

Bir sonraki posta kadar esen kalın:)
Sevgiler Seda



Yorumlar

  1. Ayy cok hos bi tonu var cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
  2. farması kozmetık gercekten kalıtelı bende bir sürü rujunu kullanıyorum :) 44 numarayı da tavsıye ederım bıraz daha koyu ancak hafıf surersenız daha acık duruyor sızede kesınlıkle yakısacagına emınım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP