Çekiliş ;Fırsat Kasası İle 1 Kişiye La Roche-Posay EFFACLAR Jel ve Avene Eau De Thermale Hediye Ediyoruz ! (KAPANDI )

Herkese merhaba :) 

Siz oje canavarı severler için Fırsat Kasası işbirliği ile yeni bir çekiliş başlatıyorum =)




Hediyeler ;
*La Roche-Posay EFFACLAR Jel 125ml, 

*Avene Eau De Thermale 50ml



Görseldeki hediyeleri kazanmak için yapmanız gereken tek şart blogumu ve Fırsat Kasası blogunu GFC ile takibe almak =)


 Süre 27 Ekim 2014 te başlayacak :)) 1 Kasım 2014 22.00 da sona erecektir. kargo firmaya aittir :)
Kazanan random.org ile belirlenecektir..


Herkese bol şanslarrr :))

Yorumlar

  1. Merhaba
    İki blogu da Meryem Yıldız olarak takip ediyorum
    mrymyldz09@gmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba her ikinizin bloğunuda çiğdme oğuz adıyla takipteyim
    cigdemoruc80@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Her iki bloğu da GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takip ediyorum.
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. blogları izlemedeyim
    gfc:gülçin karaağaç
    gul_cin_260@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    GFC adım Ayşe

    https://twitter.com/pink__days/status/526392961173823488

    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    GFC : Seçil Şenol
    adresim:lilykittin@gmail.com
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Her 2 blogun da sihirlimavi adıyla izleyicisiyim :)
    Sevgiler...

    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, blogları prhn adıyla takip ediyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. blofları izlemedeyim döndü ilçin adıyla
    dondu_2600@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Mrb
    Her iki blogu da deniz gür olarak takipteyim
    denizgr@ymail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba her iki blogu kumral28 olarak izliyorum
    feride ismailoğlu
    feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Pembe Kreasyon adıyla takipteydim seni. Fırsat kasası blogunu da takibe aldım. Umarım benim olur :)

    secilduraan@gmail.com
    http://scldrn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Fırsatlar bizi bulsa ya :)

    İkinizi de GFC : Yaseminniey Krsygt olarak takipteyim :)

    Nurgül Karış.
    ysmnmrt2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba
    her iki bloğu da gfcde Mürüvvet Tuncal olarak takip ediyorum.
    serhatmuruvvet@gmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Merhaba. İlk yorum benden :)

    GFC: Bedia Erkan
    MAİL: bediaerkann@gmail.com
    Fırsat kasası blogunu da yine aynı isimle takip ediyorum

    Hediyeler güzel, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  16. selamlar çekiliş için teşekkürler :)) sanırım ilk katılan ben oluyorum :) bloğunuz çok güzel. gfc sinem eser. ayrıca g+da da aynı isimle takibe aldım sizi. bol şans kendime :))çekilişiniz twitterda da duyurdum. https://twitter.com/snmnh/status/526493631671447552. Sinem Eser
    snminho@gmail.com.
    kolay gelsin, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. merhaba
    şartlar tamam meral unal olarak.
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Selam tatlım :)
    GFC takipleri tamam zaten :)
    lifeofyasmina,
    mail: lifeofyasmina@hotmail.com
    Çok severek kullandığım iki marka bakalım şansımızı deneyelim dedik :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba =)
    Gfc: neseli zebra
    Mail: neselizebra@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Nasıl guzel çekiliş ikiside çok merak etdıyım urun☺️Fatıma ıbrahımlı dıye ıkı bologu da takıbe aldım ftmbrhm11@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. İki blogu da ummugulsum akar adıyla takipteyim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. selammm,

    2 blogu da GFC'den takip ediyorum: ..trend Pınar'ı..

    sevgiler..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. merhaba :)
    iki blogu da ayse gul adıyla izliyorum
    aysegul574331@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. merhaba
    pembe pamuk adıyla gfc den 2 bloğu da takip ediyorum
    pembepamuk06@gmail.com

    YanıtlaSil
  25. merhaba blogunun izleyicisiyim
    fırsat kasası blogunu da takibe aldım
    Seher elliüç

    sevgiler :)
    Seher Onart
    seherr953@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Her iki bloguda elif_yldrm35 adıyla takip ediyorum
    elif_yldrm35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. merhaba
    blogunun izleyicisiyim
    fırsat kasası blogunu da takibe aldım gfc:imzalı
    nazan imzalı
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. demet aydın adıyla blogları izlemedeyim
    desgal_26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. merhaba
    iki blogu da busra ozcan adı ile takipteyim

    YanıtlaSil
  30. merhaba
    gfc den blogları ecefobi olarak izliyorum
    ecefobi@gmail.com
    çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  31. 2 bloguda ümitcan köroğlu adıyla izlemedeyim
    edam_ist34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. merhaba tatlım :)
    gfc: Cansuyumca Blog

    Mail:cansuyumcaa@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,
    Fırsat kasası bloğunu ve senin bloğunu limonlu kek adıyla takipteyim

    0limonlukek0@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Merhaba :)
    öztürk tgc olarak takipteyim
    ozturktgc0@gmail.com
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  35. Selam ,

    Her iki bloguda Asabi Bakire ismiyle takipteyim :)

    Asabibakire@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Aynı isimle iki blogu da takipteyim.
    nevinerdogan46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. merhaba,
    iki bloğu da takip ediyorum.gfc: pervin
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  38. merhaba
    her iki blogu kiyida yazar olarak iziyorum
    kiyidayazar@gmail.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  39. merhaba,
    ***gfc de nurten yıldırım adıyla iki blogu da takipteyim
    nrtn.yldrm@gmail.com
    sevgilerle........

    YanıtlaSil
  40. Gfc den Pembe Kreasyon ismiyle iki blogu da takipteyim.

    secilduraan@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. merhaba
    iki bloguda hatice tokmak ismiyle takip ediyorum
    iletişim htokmak10@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  42. slm iki bloguda yeliz ozmuhacir bayir adiyla takibe aldim
    mail yelizz2005mynet.com sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP