Alışveriş #Gratis

Selamlar :)
Gratisin bomba indirimini görmeyen kalmadı değil mi :) Her şeyde %40+ Gratis karta %10 yani toplamda %50 indirim var :)

Bir kısmı bana bir kısmı sipariş üzerine yaptığım alışverişten bahsedeyim hemen size :D



Öncelikle belirteyim The Balmlar hariç diğerleri benim :)

Fiyat bilgisi olarak Nude Dude ;29.90 TL
Mary Lou;25.00 TL
Far Bazı ;16.50 TL
Eyeliner ;14.00


Gelelim bana ait olanlara :D

RT fırça sever biri olarak sonunda Blush Brush u %50 indirimle 17.25 e koleksiyonuma ekledim =)

Saç Bakım spreyi ve saç serumu ihtiyaçtan alındı.
2 ayrı Gratisten alışveriş yaptım ve maalesef bu kısmın faturasını kaybetmişim yaklaşık fiyatları 8-9 TL civarında her birinin..


Ve Nivea Lip Butterlar sonunda gelmiş hemen kaptım bir tane :)  Fiyatı 9.90 ama indirim yansıdı mı yansımadı mı faturada çözemedim :D


Garnier boya indirimle 5 TL, Wetn Wild ruj ise 4.75 e geldi..


Garnier göz makyaj temizleyici indirimle 7 TL..

Kesin kararlıyım yılbaşına kadar alışveriş yok :D Balmsai almayı şimdilik düşünmüyorum bu arada alanların incelemelerini bekleyeceğim :D

Umarım kendimi tutabilirim :)

İndirimden sizler neler aldınız??
Sevgiler,Seda


Yorumlar

  1. İşte geldim burdayııımmm...:))
    Artık takibinizdeyim..:))
    Selam ve sevgiler....:))

    YanıtlaSil
  2. Nudedude bulamıyoruuuuuuuuuuuuuuum! Nerden buldun sabah kaçta gittin yaa:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahın köründe gittim mağazayı birlikte açtık diyelim :D kızılay şube (izmir cad. )

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP