Ürün İncelemesi :Rimmel London 3 in 1 Shimmering Bronzer-001 Gold Princess

Herkese selamm =)

Haftanın son iş günü cumanın konuğu Rimmel London un severek kullandığım bronzerı..


Bendeki en açık renge sahip olan 001 Gold Princess.

Gayet doğal hoş ışıltılı tonlar barındıran bronzer allık ve aydınlatıcı işlevi de görüyor :)) Bu yönünü çok sevdim..
En açık tonu harika bir aydınlatıcı..
Bütün tonları karıştırıp yüzünüze uyguladığınızda hoş doğal bir görünüm elde ediyorsunuz.



Ben bronzer olarak ara sıra kullandım.Genellikle allık ve aydınlatıcı işlevinden daha çok faydalandım diyebilirim =)
Uygulandığı zaman ortaya çıkan o hafif ışıltılı görüntüyü seviyorum..

Rengi aynen fotoda görüldüğü gibi..

Ambalajını oldukça sağlam yapmışlar çantamda herhangi bir sürprizle karşılaşmadım :D


Renkleri şöyle bir karıştırınca ortaya çıkan sonuç (Expert face fırça ile )



Ve allık olarak uygulandığında görüntüsü ;

  
Kalıcılığı da başarılı gün içinde tazeleme ihtiyacı yaşamadım..
Ben bayıldımm gerçekten..

Ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz =)Fiyatı da oldukça uygun.. 15-20 TL arası bir fiyatı vardı sanıyorum..


Siz ürünü kullandınız mı ?
Düşüncelerinizi merak ediyorum..
Yorum bırakırsanız sevinirim :))

Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın..
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Sende görünce ben de bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok seviyorum yaa =) Buluştuğumuzda bakalım olmadı buna :D

      Sil
  2. Hem koyu rengini hem bunu aldım, severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. ayy ben buna bayıldım sedaa :) çok güzelll

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP