Oriflame The One The Colour Impact Krem Far- Beige Pearl

Herkese merhaba :)

Biliyorum bu aralar biraz boşladım blogu :)) Güzel bir konukla paylaşıma devam =))

Öncesinde farklı bir rengini blogda okumuştunuz tıktık =)


Şimdi ise Beige Pearl ile The One serisini tanımaya devam ediyoruzz :))
Beige Pearl içinde ışıltıları olan açık bej rengi bir krem far..



İlk uygulamadan sonra gözde sabitlenip pudramsı bir hal aldı..
Yapısı yumuşacık.Rahatlıkla dağıtabiliyorsunuz..


Kalılıcılık konusuna gelirsek sabah evden çıkmadan uyguladım ve 5-6 saat boyunca bozulmadığını söyleyebilirim.. 
Çizgilere dolma da yapmadı..



 Aşağıda çok hafif ve bazsız uygulanmış halini görüyorsunuz..


Günlük makyajda rahatlıkla kullanabilecek bir ürün :)


Benden tam puan aldı ..Sizler de onu keşfetmek istiyorsanız en yakın oriflame danışmanınızı ya da www.oriflame.com.tr yi ziyaret edin..

Bir dahaki posta kadar mutlu kalın ve çekilişlerime katılmayı unutmayın =))


Sevgiler
Seda



Yorumlar

  1. Selam tatlım, ben de rose gold u kullanıyorum ve çok memnunum, harika soft bir rengi var, bu da öyleymiş, yazın sade makyajların yardımcısı oldular :) Oriflame The One serisi ile gayet güzel ürünler çıkardı...
    Sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce de rose gold u yazmıştım :) severek kullanıyorum her ikisini de =)

      Sil
  2. Bu renkte güzelmiş bende alacağım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP