Oriflame The One Keçe Uçlu Eyeliner -Grey (Gri)

Herkese merhaba..
The One serisinin bir başka üyesiyle yeniden birlikteyiz..

 Oriflame'in gönderdiği şık çantanın içinden çıkanlardan biri de The One Keçe Uçlu Eyeliner  -Grey ..


Koyu gri tonlarında olan eyeliner benim gibi eyeliner çekemeyenler için kolay uygulama sağlıyor..

 Ucu gördüğünüz gibi  kalın ve uygulamada acayip kolaylık sağlıyor..


Rengi koyu griden biraz daha açık..
Kalıcılığından söz edersek mükemmel olduğunu söylemeliyim..
Kalıcılık süper saatler boyunca ne dağılma ne akma ..Sürdüğünüz gibi kalıyor..





Fotoğrafta siyahımsı çıkmış biraz ama görüldüğünden daha açık :))





Kızlar bu eyeliner çıkmıyorr :)) O kadar kalıcı ki makyaj temizleme suyuyla temizlemek çok zor..Çift fazlı makyaj temizleme suyuyla ancak temizledim..




Fiyat-performans-kalıcılık =12,90 TL ye  gerçekten çok başarılı bir eyeliner ..


Siyah rengini de almayı düşünüyorum ben :)
Hemen bir Oriflame danışmanına sipariş verin beğeneceğinize garanti verebilirim :=)


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..Finallerim için bana dua edin <3 
Bir dahaki yazımda mezun olmuş olarak seslenmek istiyorum size :D
Sevgiler..
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. bende bu tazr bir eyeliner arıyodum i alayım bir fiyatıda uygun

    sanada şimdiden başarılar :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bende çok severek kullanıyorum.Kalıcılık konusunda sana katılıyorum...Sınavda sana da bana da başarılar :) Bu ay oriflame üyelik 5 tl...Olmak isteyenlere duyurmuş olalım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım =) evet üyelik 5 lira ilgilenenlere duyurulur :D

      Sil
  3. Ya ben nasıl kolay çıkardım bu ürünü. Tamam kalıcı hemen sabitleniyor dağılma olmuyor ama misel sularla çok güzel çıkardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çıkaramadım ya :D İz kaldı bebakla sildim anca çıktı =)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP