Oriflame The One Volume Blast Maskara Black





Herkese yeniden merhaba..
Malumunuz Soma hepimizi derinden sarstı.. 
301 maden işçimizi sonsuzluğa uğurladık..Millet olarak zor günler geçiriyoruz..
Elbette Somayı unutmayacağız.. İçimizin bir köşesinde sızısı hiç dinmeyecek..Her şeye rağmen hayat devam ediyor..
Geride kalanlara sabır,kayıplarımıza rahmet diliyorum bir kez daha..
Bloga yeniden dönmek gerçekten zor.Hiç yazasım yok aslında ama akışa devam etmek de gerekiyor..





Gelelim konumuza..Bildiğiniz üzere Oriflame The One Serisi makyaj camiasına hızlı bir giriş yaptı.
 Oriflame in denemem için gönderdiği pakette serinin maskarası da yer alıyordu..
İlk yazı maskaranın olsun  istedim :)

 Oriflame The One sloganı der ki ; 



Oriflame ve The One maskara hakkındaki söylemi ; Zengin kremsi formülü ile her an çarpıcı hacim için mükemmel dolgunlaştırıcı vaks sistemi içerir..




Öncelikle belirtmeliyim ki maskaranın ambalajının rengi şahane :))
Açıp kapattıktan sonra bir tık sesi duyuyorsunuz. Bu size maskaranın tamamen kapandığı güvenini sağlıyor.







Maskarayı açıp baktığımda fırçası için hemen bir ön yargı oluştu bende. Sizde de olacaktır eminim :) Ama yanılmışım :))




Sonrasında hemen uygulamaya geçtim..
Tek kat uyguladım öncelikle..
Tek katta kirpiklerimi resmen tardı ve tek tek ayırdı..
Fırçanın kirpileri tek tek ayırması ve hepsini kavraması güzel.

Sonrasında ikinci katı geçtim ve taranan kirpiklerim uzadı :) 
Bir kat daha rahatlıkla sürülebiliyor çünkü maskara topaklanmıyor :)
Kat arttıkça istediğiniz dolgunluğu rahatlıkla elde edersiniz..

Yani biz The One maskarayla iyi anlaştık :)


Maskaranın fiyatı şu an 12,90 TL. İndirimsiz hali 25,90
Bu fiyata bu performans benden 10 puan alır..
Tanıtım fiyatıyla kesinlikle alıp denemelisiniz :)

Serinin başka bir ürünüyle başka bir postta görüşmek üzere :))
Seda
xoxo

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP