Oriflame Perfecting Face Primer-Yüz Makyaj Bazı

Herkese merhabaa :))

Perşembenin konuğu Oriflameden Perfecting Face Primer..
Uzatmadan detaylara geçelim..



  Bilindiği gibi makyaj bazları fondöten uygulamasından önce makyajı sabitleyip daha uzun süre kalıcı olması için kullanılıyor.. 

Baz losyon kıvamında akışkan bir yapıya sahip..
Haliyle ufak bir parça bütün yüzünüze uygulamanız için yeterli olacaktır..




Gözlemlerim ;

-Fondöten fırçasıyla çok rahat uygulama yapılabilecek bir yapıya sahip..
-Herhangi bir sivilcelenme ,yağlanma problemi yaşatmadı
-Cilt tarafından kolayca emiliyor
-Cildi bir nemlendirici misali nemlendiriyor, verdiği yumuşaklık hissi harika..


Resimde görüldüğü üzere sanki bir cilt losyonu edasında =)



Oriflame der ki ;



Makyajınız gün boyu yeni yapmışsınız gibi etkileyiciliğini korusun! Işığı yansıtmaya yardımcı, kremsi formül cildinizi makyaj öncesinde yumuşatır, rahat ve kolay bir uygulama için hazırlar. Kusursuz makyaj için mükemmel baz. 30  ml.

içerik:


Genel olarak bazı beğeniyle kullanıyorum.
19,90 TL fiyatıyla gayet uygun ayrıca indirimde tadından yenmez bir ürün..

Size en yakın oriflame danışmanından ya da oriflame web sitesinden ürüne sahip olabilir ve deneyimleyebilirsiniz =)


Sevgiler
Seda
xoxo

Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan canım :) Merak ettim ürünü şimdi.

    YanıtlaSil
  2. teşkkür ederim cnm :) indirimdeyken yakalarsan kaçırma=)

    YanıtlaSil
  3. merhaba tatlım ben bu ürünü çok merak ediyorum yazını beğenerek okudum almalı mıyım ? bilemedim ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) severek kullandigim bir ürün oldu ama gratis indiriminden the balm ın makyaj bazını bir tık önde olduğu için tavsiye ederim aynı fiyata denk geliyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP