Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Saç Bakım Yağı

Herkese merhaba :))
Bugün sizlere 2. şişesini bitirip 3. şişesine geçtiğim efsane bir saç bakım yağından bahsedeceğim :)

Yves Rocher Hair Repair Oil  kuru ve yıpranmış saçlar için üretilmiş bir saç bakım yağı..

.

İçeriğinde silikon paraben bulunmuyor !
İçeriğinde bulunan babassu yağı ,jojoba yağı ve macadamia fındığı yağı ile saçı onarıp sağlıklı bir görünüm kazanmasına yardımcı oluyor.


İçeriği;


Kokusu çok güzel rahatsız etmeyen bir kokuya sahip..

Kullanımı şu şekilde ;
Tüm saça uygulayıp 10 dk bekletip ardından  saçlarınızı yıkıyorsunuz..
Ben 10 dk dan fazla bekletip daha güzel sonuçlar aldığımı belirtmek isterim..
Saçlarımı kestirdiğimden bu yana kırık oluşumunu azaltan bir ürün oldu kendisi..
Saçlarım daha yumuşak daha sağlıklı..Annemin de favorisi oldu kendisi :))) 
Saçlarımdaki sağlıklı görünüme şaştı kaldı kadıncağız :))




Ürün 150 ml ve indirimsiz fiyatı 21,90 şu an www.yvesrocher.com.tr de %20 indirimli  olarak 17,50 ye sahip olabilirsiniz..


kızlar siz ürünü kullandınız mı ? Yorumlarınızı bekliyorum..:)
Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :)
Seda
xoxo


Yorumlar

  1. benim saçımı o kadar çok yağlı bırakıyor ki kullanamıyorum resmen :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa :( demek ki saç tipine göre değişik sonuçlar veriyor . :)

      Sil
  2. Benim saçımda da yağlı görünüm problemi oluşmuştu, cilt yapısıyla ilgili kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günümde almıştım maskesi ile :) Her banyodan önce uyguluyorum. Saçlarımı kestirdim ve sanırım etkisini artık daha güzel anlayabileceğim. Şimdilik kokusu ve verdiği yumuşaklık harika.

    YanıtlaSil
  4. ben de saçlarımı kestirdikten sonra alıp kullanmaya başladım ve yaklaşık 7 aydır kırık yok maşallah :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP