Ürün İncelemesi: Oriflame Swedish Spa Ölü Hücre Arındırıcı Çamur

Herkese merhaba :)

 Bugün çok severek kullandığım bir vücut bakım ürününden bahsedeceğim size :))

Ürünle tanışmam bir arkadaşım sayesinde oldu .O kadar övdü ki önceleri pek ihtimal veremedim yok artık filan dedim :) Sonra indirimdeyken sipariş verip denemek istedim..
      





 Oriflame ürün hakkında neler söylüyor ??
-Kil ve kayın ağacı özleriyle geliştirilmiş arındırıcı çamur,cildi derinlemesine temizler ve sirkülasyonu destekler..
-Cildinizi son derece yumuşak hissedersiniz..
-Sauna ve banyo öncesi kullanım için idealdir..

Evet deneyip gözlemledim ürün gerçekten ölü derilerle vedalaşmanıza yardımcı oluyor..
Üstelik misler gibi kokuyorsunuz kokusuna aşık oldum..

Kullanımı şöyle ;Bir miktar ürünü nemli cildinize masaj yaparak uyguluyorsunuz ardından duruluyorsunuz..

içindekiler ;



Sonuç inanılmaz ! :)Arkadaşımın övgülerini fazlasıyla hak
ediyormuş meğer :)
Ürün 150 ml ve fiyatı 19,90.. İndirimde daha da uyguna geliyor elbette :)

Sizler ürün hakkında ne düşünüyorsunuz ? Ürünü deneyimleyen var mı aramızda :))

Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın .))

Seda 
xoxo

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP