Palmolive Body Butter Vanilya Aşkı

                                                                    Herkese merhaba :))

Bugün sizlere enfes kokan tam yenilesi bir üründen bahsedeceğim :D
Palmolive Body Butter ailesinden Vanilya Aşkı..
Kendisi gerçekten aşk yaa :)
Bu kadar güzel bir koku olamaz ! İnsanın duştan çıkası gelmiyor desem yeridir :D 
Muhteşem kokuyor bu şey.. Vanilya duş jeline bu kadar mı yakışır !
Bütün banyo ve çevresi duştan sonra vanilya kokuyor buram buram :)
Ürüne boşuna Body Butter dememişler zira yapısı oldukça kremsi :)

Kokusu saatlerce terk etmiyor sizi.. Seride bir diğer favorim de çikolatalısı :)
Çileklisini de denemek istiyorum yakın zamanda ..
İçeriğine yakından bakalım :)
Pareben yok :)

Ürün 500 ml fiyatı 8-9 TL arasında indirimle daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz kızlar :))
Ben buna aşık oldum :)

Sizin serideki favoriniz hangisi :))



Bir sonraki posta kadar sevgiyle kalın kendinize iyi bakın ;)




her türlü soru görüş ve önerileriniz için bana yazın blog hakkında ya da  her türlü sorun ve problemleriniz için de yazabilirsiniz ;) 

: ojecanavari06@gmail.com

Yorumlar

  1. Bende çok vanilya kokusuna bayılırım, blogumda zevkle yazmıştım bu seriyi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP