Essence Long Lasting Ruj Natural Beauty 07 -Wear Berries 09

    Herkese merhaba :)) 
Bugün severek kullandığım iki Essence ruju konuk ediyorum :))

  Natural Beauty   07 nolu rujla başlayalım...

Natural beauty güzel bir nude..  Rengi gerçekten muhteşem.. yumuşak yapısı sayesinde dudağa uygulaması çok kolay.. dudağı kurutup çatlamaya sebep olmuyor.. 
Günlük makyajımda sıklıkla tercih ediyorum..
Görselleri aşağıda :)









Bir diğer şeker rujum Wear Berries 09..

Rengine bitip tükendiğim bir ruj olur kendileri ..Aslında daha önce bu tonda rujlara hep ön yargılı yaklaşırdım taa ki bu şirin şeyle tanışana kadar :)) Aynı şekilde üstteki gibi dudakları kurutmuyor ve sürümü çok rahat..
Görselleri...














İki rujumuzun bendeki artılarına gelelim :
-pigmentasyon iyi 
-fiyat zaten iyi (7.75 TL )
-Kokusu rahatsız etmiyor
-Ambalajı şık
-Kalıcılık orta seviyede..
-Dudakları kurutmuyor

eksi yönü ;
long lasting denilmesine rağmen çok da kalıcı değil.1-2 saat sonra tazelemeniz gerekebilir..


Artı yönler  bende daha ağır basıyor anlayacağınız..
Siz hangi rengi tercih ediyorsunuz long lasting rujlarda :))
07 mi 09 mu ? :))


Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın :))

Seda
xoxo


Yorumlar

  1. Güle güle kullan bende 01 numarası var sadece, diğer renklerine pek bakmamıştım Essence in en iyi rujları sanırım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle essence in en iyi rujları bunlar olmalı :))Teşekkürler cnm :*

      Sil
  2. Merhaba,
    Severek 07 Natural Beauty rengini kullanıyorum . Bir rengine daha sahibim. Yakın zamanda bloğumda kaleme alacağım :)
    Güle güle kullanman dileği ile.

    YanıtlaSil
  3. Ozellikle natural beauty'nin durusunu cook begendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oldukça doğal ve sade ben de bayılıyorum :))

      Sil
  4. Gule gule kullan canım 7 no ya bayildim bende

    YanıtlaSil
  5. renkler harika...bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. teşekkürler :)) herkes çok sevdi sanıyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP