Nivea Duşta Vücut Kremi

merhabalar :))

Bugünkü konuğumuz ve 2014 ün 2. yayını Nivea Duşta Vücut Kremi hakkında..:)

 vücut kremlerine karşı aşırı ilgili olan ben 2. şişeyi bitirmek üzereyken yazısını yazmakta geç kalmış olduğumu fark ettim :D zira kendisiyle büyük bir aşk yaşıyoruz :) Yorumlama vaktim gelmiş hatta geçmiş farkında olmadan :)


Duşta vücut kremlerini, duştayken tüm vücudunuza uyguluyorsunuz ,durulanıyorsunuz duştan çıkıyorsunuz :) 

İlk kullanımda ıslak vücuda uyguladığımız için kaygan bir his bırakıyor ancak durulandıktan sonra cildinizin nemlendiğini yumuşacık olduğunu hissedebiliyorsunuz.

Nivea duşta vücut kremleri normal ve kuru ciltler olmak üzere 2 farklı seçenekle piyasaya sunulmuş.bendeki normal ciltler için olanı :) Kuru ciltler için olanı mavi ambalajlı..
 içindekiler ;




fazla söze gerek yok sanıyorum..Süper bir ürün..250 ml ve 12-15 TL indirimsiz fiyatı ..


Bence alıp kullanın pişman olmazsınız :))


yılbaşı çekilişi devam etmekte katılmak için  tıktık :)


sevgiler ;)

Yorumlar

  1. Çok okudum.Çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de çok merak ettiğim bir ürün. mavi renklisini almayı düşünüyorum bacak ve kollarım özelikle kışın çok kuruyor, eğlenceli keyifli bir şeye benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bacaklar kollar pul pul dökülüyordu ta ki bunu kullanmaya başlayana kadar :))

      Sil
  3. bende denemek istiyorum bu ürünü :D bu arada seni yeni buldum ve yazıların çok hoşuma gitti sende benim bloğuma göz atarsan çok mutlu olurum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoşgeldin :)) ürünü denemelisin mutlaka çok seveceksin :)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP