BB Krem Deneyimleri/ Oriflame Skin Dream BB krem

Herkese merhaba..

Bir çok firma gibi Oriflame de geçtiğimiz aylarda BB Krem çıkardı piyasaya.. 

E tabi bende almadan duramadım :)))

BB Kremler piyasaya çıktı çıkalı inanılmaz sevildiler ve tutuldular.. 5 özelliği birden 1 tek üründe barındıran bu güzel şeyler fondotenleri solladı geçti.. Hem nemlendirici  hem kapatıcı hem fondöten hem güneş koruyucu  ve dahası.. Daha ne isteriz ki :D





Oriflame 3 ton sürdü piyasaya ..Fair ,Light ve Medium olmak üzere... Bendeki tonu Fair yani en açık olanı..

Cilde iyice yedirilince ciltteki renk farklılıklarını düzenliyor aydınlık canlı bir görüntü veriyor..Kapatıcılığı orta seviyede bir ürün.. Ben gerçekten sevdim ciltteki duruşunu ve yapısını...

Ürünün özellikleri;
*Tüm gün nemlendirir
*SPF 30 güneş koruma
*Kusur ve lekeleri kapatır
*Cildi aydınlatır
*Yağsızdır

ürün 30 ml indirimsiz fiyatı 21,90 İndirimle daha uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz..Şubat ayı kataloguna göz attım az önce 14.90 a düşmüş -_-

Eğer doğal bir görünüm aydınlanmış  ve kusurları kapatılmış bir cilt istiyorsanız mutlaka denemelisiniz :)


Ürünü kullanan var mı aranızda kızlar :) Yorumlarınızı bekliyorum ;)

Sevgiler 

:) 

Yorumlar

  1. Canım mimledim seni :) http://misspoine.blogspot.com.tr/2014/01/sevgililer-gunu-mimi.html
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim en yakın zamanda yapacağım :-):-):-)

      Sil
  2. deneme fırsatı buldum ama maalesef yaramz kizim makyaj katliamı yaptığından medya oldu.bi kere hic böyle bi performans beklemiodum cok güzel kapatıp,ayrıca makyaj bazı icin mükemmel.şimdi grtiste indirimden aldığım garnier bb i kullanmıyorum.ama pek memnun kalmadım.kapatma ve ton düzenleme etkisi fazla yok,ayrıca cok kuru kaldi cildim sinir oldum.her ürün herkesin cildine gitmio.benimde cildimi pek iyi tanıdığım söylenemez belkide bu yüzden hata yapıyorum hep :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de böyle bir performans beklemiyordum şaşırdım açıkçası :)) Garnier BB herkeste maalesef aynı etkiyi yaratmıyor :(

      Sil
    2. Cc krem hakkindada bizi aydinlatirsan sevinirim şeker opuldun ::)

      Sil
    3. En yakın zamanda aydınlatmaya çalışacağım :)) Ben de henüz denemedi ama meraklardayım :)

      Sil
  3. merhaba, silik sivilce izlerini kapatma potansiyeli var mıdır acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıcılığı orta seviyede olan bir ürün :) yoğun bir kapatıcılık istiyorsanız max factor deneyebilirsiniz.. Bu o kadar kapatıcı özellikte değil çünkü

      Sil
  4. Mac te neye karsilik geliyor renk olarak ben nc 15 im

    YanıtlaSil
  5. burdan bakabilirsiniz :) http://www.maccosmetics.com.tr/beautybalm/

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ben bir Oriflame Direktörü olarak ekibime vereceğim ürün eğitiminde bu ay indirimde olduğu için bb kreme dikkat çekmek amacıyla piyasada ki bb krem yankılarını tercihleri araştırırken yazınızla karşılaştım çok güzel anlatmışsınız bunun için teşekkür ediyorum :) Güneşli havaların başlamasıyla koruyuculuğu yönünden ciltte fondöten ağırlığı yapmadığı için çok tercih edilecek gibi. Ayrıca ek olarak isveç markası Oriflame doğanın mucizesi ile yapıldığı için güvenle cilde sürülebilicek doğal bir üründür kendimde kullandığım için rahatca tavsiye edebilirim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanım kesinlikle katılıyorum size =) Ön yargılarımı yıktı bb krem :) bu kadar güzel olacağını tahmin etmezdim =)

      Sil
  7. Bana hangi renk tonu gider sizce cildim açık beyaz

    YanıtlaSil
  8. Merhaba ben bayaği beyazim yanaklarim pembe kaşlar siyah böyle ilginç bi tipim sizce bana hangi ton gider en acik horlak gibi durmaz degilmi?aslında sizdende acik tenliyim ama yinede bi sorayim dedim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP