Altapharma Çay Ağacı Yağı ( Sivilce ve Siyah Nokta Koruyucusu )

merhabalar oje canavarı severler :))

Bugün sizlere Rosmanndan aylar önce aldığım ve severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim..
Rossmann'ın kendi üretimi olan Altapharma Çay Ağacı Yağı ( Sivilce ve Siyah Nokta Koruyucusu ) 
işlevleri açısından harika bir ürün.. Faydaları say say bitmez :))


The Body Shop,Oriflame gibi markaların da satışa sunmuş olduğu çay ağacı yağı siyah noktalar sivilciler ,sivilce lekeleri,kuru ve yağlı saç problemleri,kepek, ter kokusu ve ayak kokusuna karşı sorunlarla mücadele amaçlı kullanılıyor.. 

Gelin faydalarına göz atalım birlikte :

Çay Ağacı yağının bir çok faydası var. Benim alma sebebim siyah noktalara iyi geliyor olması  gibi  Ürün Rossmann' da satılıyor.. Kokusu çam ağacı gibi :) O yüzden banyo yapmadan önce  kullanılmasını tavsiye ediyorum :D  



Şu küçücük şeyin yaptıklarına bir bakın !



Böcek sokmaları: Bir damla yağ böceğin soktuğu yere dökülür ve burası hafifçe ovulur.Ayak mantarları: Ayaklar iyice yıkanıp, kurulandıktan sonra, mantara yakalana yere bu yağ sürülür.Dolama ve tırnak batmaları: Bu gibi rahatsızlıklarda da bu yağ kullanılır. Tırnak batması sonucu tırnağın kenarında iltihap meydana gelir. Tırnak ete battığın için, yürürken, kişiyi ağrıdan dolayı rahatsız eder. Burada ancak yapılacak cerrahi müdahale ile, yani batan tınağı ya tam ya da kısmen çıkarmaktır. Bu yağ kullanılarak, tırnağın çekilmesine mani olunur. Şöyle ki: Ayak ilk önce yıkandıktan sonra güzelce kurulanır. Tırnağın battığı yerin üstüne bir damla bu yağdan dökülür ve kuruması beklenir. Ondan sonra 0,5 cm genişliğindeki plasterin ucu batan yerin yanındaki deriye yapıştırılır ve hafifçe çekilerek, diğer ucu parmağın altından tırnağın sağlam kenarından tırnağın ortasına getirilerek yapıştırılır. Böylece batan yerdeki deri çekilerek tırnağın batmadan ilerlemesine yardımcı olur ve yağın antiseptik tesiri ile de iltihap kurur. Böylece cerrahi müdahaleye de gerek kalmaz.Ağızdaki iltihaplar: Ağız hijyeninde de kullanılır. Diş eti iltihabında, takma dişin vurması sonucu meydana gelen yaralarda, iyileştirici rol oynar. Birçok diş hekimi, diş çekiminden sonra gelen yarayı bu yağla ıslatılmış tampon kullanırlar. Azıcık bir suyla sulandırılmış birkaç damla yağ ile gargara yapılır. Ve yahut doğrudan doğruya yara yerine bu yağ sürülür.Siğiller: Ayak parmaklarında meydana gelen bu siğiller de, üstlerine sürülerek, kurutulabilir.
*http://cayagaciyagi.gen.tr/ den alıntıdır


Sivilce kabusuna son ! Bir gecede çıkan sivilcenin ertesi sabah sönüp yok olduğuna bizzat tanık oldum kızlar...Bu bir mucize..Kimyasal içermemesi ve organik olması da ayrı bir artı! Kullandıktan sonra aldığınız sonuçlar karşısında şaşıp kalacaksınız!


Gelelim kullanımına ; Ben siyah noktalarım için kullanmış olduğum cilt toniğime  (100 ml-20 damla ) olacak şekilde kullandım..
Kepek problemi için şampuana birkaç damla damlatmak yeterli oluyor..

Ürünün üzerinde neye kaç damla uygulanması gerektiği ayrıntılı belirtilmiş zaten..

Ürünün fiyatı 6 TL miktarı 30 ml...

Gidin alın çok seveceksiniz ! Ürünü kullanan ve benim gibi memnun kalmış olanlar var mı ?


 yorumlarınızı bekliyorum :))

Sevgiler ;)


Yılbaşı çekilişime katılmak için tıktık :)

Yorumlar

  1. Ben de watsons'dan alıp kullandım, aynen senin gibi çıkan sivilcenin söndüğüne şahit oldum, hala da kullanıyorum, yazımı da okuyabilirsin burdan: http://gizemin-saksisi.blogspot.com/2013/12/cay-agac-yagyla-tansn.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mucize bir ürün :) yazını okudum :)

      Sil
  2. Uzun zamandır çay ağacı yağı almak istiyordum Rossmann da hiç dikkat etmemişim bu ürüne ama bir daha ki gidişimde arayıp tarayıp bulmam almam lazım :) Bilgi için teşekkürler harika bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, blogunuzu görünce hemen dikkatimi çekti. Aromaterapi ve uçucu yağlar ile ilgileniyorum. Çay ağacı faydasını gördüğüm bir uçucu yağdır. Blog'umda doğal yollarla kişisel bakım, organik kozmetik, kısaca doğal olan şeylerle ilgili paylaşımlarım oluyor. Beklerim:) http://dogalivarken.wordpress.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılarınız çok faydalıymış gerçekten blogunuzla tanışmak sevindirdi beni :)

      Sil
  4. Bende Orkide Hareketinin getirdiği çay ağacı yaği merhemi kullanıyorum Egzamada da çok etkili :))

    YanıtlaSil
  5. benim burun üstünde siyah nokta sorunum var .bu yagi toniksz kullanabilir myim ?

    YanıtlaSil
  6. Ellerdeki egzemada kullanılabilir mi..?

    YanıtlaSil
  7. Ellerdeki egzemada kullanılabilir mi..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Egzama için belirtilmiş bir kullanım alanı yok,dermatologa danışmalısınız =)

      Sil
  8. Aktarlardan bulabilirmiyiz veya nerden alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktarlardan ya da Rossmann dan satın alabilirsiniz.

      Sil
    2. teşekkürler . illa rossmann markası olmasımı gerekli?

      Sil
    3. Herhangi güvenilir bir marka olabilir

      Sil
  9. Ben de benzer tecrübeler yaşadım. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli :)) Yorumlarınızı eksik etmeyin lüften ^_^

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP