Eau Jeune Eechappee Belle Parfüm

merhabalar..Sanıyorum ki ilk parfüm yazımı bugün yazıyorum :) Türkiyede olmayan bir parfümle başlamak istedim :)


Eau Jeune Lechappee Belle Parfüm Fransaya giden bir arkadaşım tarafından hediye olarak getirildi..Öncesinde kendine almış ben beğendiğim için bir tane de bana getirmiş sağolsun :)
Gelelim parfüme :) 

Gördüğünüz üzere çok cici bir şişesi var :) Kokusu fresh bir çiçek kokusu... Bu benim ikinci şişem :)
kokusu oldukça hafif kalıcılığı 5-6 saat diyebilirim..
Çiçek kokularını severim tabi çok ağır olmadıkları sürece.. İşte bu çok ağır olmayan bir çiçek kokusu..İnsanı ferahlatan cinsten :)
Arka yüzeyinde kocaman kelebek çok şirin :)

Parfüm 75 ml boyutunda.. Fiyatı 9 € 


Yurtdışında yaşayan tanıdıklarınızdan isteyin :)


Bunlar da parfümün diğer çeşitleri..

  • Bohême
  • Garçonne
  • Parfums d'Orient
  • Possession
  • l'Orientale
  • Senteurs fraîches
  • Rebelle Chic
  • Eau Futur
  • Échappées Belles
  • Double je
  • Viva Passion
  • L’Insoumise
  • Essentiel
  • Abracadabra
  • Bellissima
  • Secret Elixir
  • Love & Rock
  • Rock'n love
  • Senteurs fraîches bleu Azur
  • DEMON
  • Icy Caramel
  • Senteur fraîches Rose Nerolita
  • Délice de pommes
  • Senteur fraîches Ornge Riviera
  • Sorbets Craquipoire


Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP