Down Under's Naturals Onarıcı Sıvı Saç Kremi

merhabalar :) bugün konuğumuz Down Under's  Naturals Onarıcı Sıvı Saç Kremi


Saç yapım oldukça gür ve dalgalı.. Haliyle duştan sonra saçlarımı kurutunca bildiğiniz bonus kart reklam karakterine dönüşüyorum :D Daha önce Gliss in sıvı saç spreylerini kullandım işe yaradı mı derseniz eh işte :)
Ürünü benim gibi gür saçlı bir arkadaşın tavsiyesiyle Rossmann gezisi sırasında aldım..
Ürünün kullanımına gelirsek nemli saçınıza uygulayıp ardından saçınıza istediğiniz şekli veriyorsunuz ..

İşlevlerini sıralarsak ;
-Saçların kolay taranmasını sağlıyor,
-Saçlara parlaklık ve yumuşaklık veriyor.. bu yüzden kuru saçıma da sıkıyorum
-Kokusu ilk sıkınca biraz ağır gelse de belli bir süre sonra hafifliyor..Meyve kokusu gibi bir kokuya sahip (elma kivi arası )
-Provitamin B5 içeriyor bu nedenle de kurumuş saçları yumuşatıp onarıyor saç uçlarının çatallaşmasını engelliyor
-Fiyatı gayet uygun 200 ml 


-içeriğinde paraben olmaması da ayrı bir artı..

Saçlarınız kabarıyorsa ürünü şiddetle tavsiye ederim..şunu da unutmamak lazım ki saç diplerine çok yaklaşmadan ürünü uygulamalıyız :)

İçinizde ürünü kullananlar var mı :)) Yorumlarınızı bekliyorum :)


Sevgiler :*

Yorumlar

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Biobotanica Keratin Ürünleri Deneyimi

Puccini Lovely Night EDT

Bee Beauty Miss Violette EDP